DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7587
|
Назва: | Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біології |
Автори: | Гриньова, М.В. Грицай, Н.Б. |
Ключові слова: | майбутні вчителі біології майбутній вчитель біологія кейс кейс-технології методика навчання біології методична підготовка |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті кейс‐технології розглядають як освітні технології, засновані на навчанні шляхом вирішення конкретних ситуацій (кейсів).
Представлено історію виникнення кейс‐методу та його поширення в освітній галузі. Проаналізовано дефініції кейс‐технологій, запропоновані різними вченими. Вказано основні ознаки кейс‐технологій, зроблено їх порівняння з іншими технологіями навчання. Визначено основні компоненти структури кейсів. Встановлено етапи роботи над кейсами у навчальному процесі. Обґрунтовано значення кейс‐технологій у методичній підготовці майбутніх учителів біології. |
Опис: | Гриньова М. В. Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біології / М. В. Гриньова, Н. Б. Грицай // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 72–79. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7587 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|