DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(17) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7587

Название: Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біології
Авторы: Гриньова, М.В.
Грицай, Н.Б.
Ключевые слова: майбутні вчителі біології
майбутній вчитель
біологія
кейс
кейс-технології
методика навчання біології
методична підготовка
Issue Date: 2016
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті кейс‐технології розглядають як освітні технології, засновані на навчанні шляхом вирішення конкретних ситуацій (кейсів). Представлено історію виникнення кейс‐методу та його поширення в освітній галузі. Проаналізовано дефініції кейс‐технологій, запропоновані різними вченими. Вказано основні ознаки кейс‐технологій, зроблено їх порівняння з іншими технологіями навчання. Визначено основні компоненти структури кейсів. Встановлено етапи роботи над кейсами у навчальному процесі. Обґрунтовано значення кейс‐технологій у методичній підготовці майбутніх учителів біології.
Описание: Гриньова М. В. Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біології / М. В. Гриньова, Н. Б. Грицай // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 17. – С. 72–79. – (Педагогічні науки).
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7587
Appears in Collections:2016(17)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Grineva.pdf975,73 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback