DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми зміст освіти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освітиЛутфуллін, В.С.
2022Втілення ідей Антона Макаренка у підготовку магістрів соціальної роботиЛебедик, Л.В.
2018Ґенеза змісту загальнопедагогічної підготовки вчителів у першій половині ХХ століттяДороніна, Т.
2008До проблеми змісту освітиСтрашко, С.В.; Животовська, Л.А.
2021Етнокультурна спрямованість виховної діяльності в закладах загальної середньої освітиСавенко, Л.
2013З досвіду експериментальної перевірки методичної системи ефективної та справедливої природничонаукової освітиГуз, К.Ж.
2020Забезпечення якост освіти: досвід ФінляндіїСкрильник, Т.М.
2017Засадничі аспекти дидактичного вчення М. ОстроградськогоСеменовська, Л.А.
2019Застосування сучасних інноваційних технологій в контексті реалізації навчальних програм з безпеки життєдіяльностіМогила, Т.В.
2015Зміст методичного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтваМужикова, І.М.
2023Зміст науково-педагогічної діяльності Василя ЛобурцяЄрмоленко, О.В.
2014Змістовий компонент лінгводидактичної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку: аналіз та перспективиЗімакова, Л.В.
2015Ідея політехнізму в оцінці Г. ВащенкаСеменовська, Л.А.
2021Інноваційні освітні технології в інтегрованому навчанні мови іврит у початковій школіБакуліна, Н.В.
2024Інтеграційний підхід до навчання технологій та Stem-освіти як засіб подолання небезпеки сегментації свідомості здобувачів освітиВасільєв, В.І.; Цина, А.Ю.
2021Інтеграція знань про природу як умова якісної освіти учнів загальноосвітньої школиОлійник, І.М.
2009Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярівСеменовська, Л.А.
2023Концепція оновлення змісту освіти майбутніх викладачів педагогічних університетів у вимірах соціальних потреб воєнного і повоєнного часуКучерявий, О.Г.
2010Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях ХХ ст.Лутфуллін, В.С.
2014Методика організації різних форм навчання студентів природничих дисциплінСереда, Т.В.; Шаповал, А.В.
2011Міжпредметні зв'язки дисциплін медико-біологічного циклу в системі професійної підготовки фахівців фізичної культуриХоменко, П.В.
2023Місце педагогічної спадщини Антона Макаренка у змістові підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освітиЛебедик, Л.В.
2017Навчально-виховний комплекс імені Федора Моргуна як модель школи повного дняЛебедик, М.П.
2011Організація профільного навчання в старшій загальноосвітній школіЛяшенко, О.І.
2013Особливості розвитку вітчизняної дидактики в другій половині ХХ століттяГолубнича, Л.О.
2020Педагогічна постать М. В. ОстроградськогоСеменовська, Л.А.
2019Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школиСеменовська, Л.А.
2017Післядипломна педагогічна освіта в умовах невизначеності та завдання ПОІППО імені М.В. ОстроградськогоЗелюк, В.В.
2011Погляди філантропістів на природничі наукиМоскаленко, О.М.
2014Політехнізм у сучасній освіті: теорія та практикаЧернявський, А.А.
2010Проектування змісту компетентнісно орієнтованої освітиСорокіна, Г.Ю.
2012Психолого-педагогічні основи використання гуманітарних знань при викладанні предметів природознавчих дисциплінСігіда, Т.В.
2023Розвиток інноваційної культури викладачів в руслі модернізації змісту освітиШовкова, А.О.
2013Розумовий розвиток учнів в умовах оновлення змісту освітиАдаменко, Ю.
2011Системи вищої освіти і наукової комунікації: взаємний вплив як джерело нових вимогЧурсін, М.М.
2018Становлення сучасних концепцій професійної підготовки майбутніх учителів технологіїЦина, А.Ю.
2013Теоретико-методичні засади компетентнісної моделі змісту освітніх галузей загальноосвітньої школиІльченко, В.Р.
2016Теоретико-методичні основи компетентнісного підходу до підготовки педагогів у провідних державах ЄвропиПилипенко, Г.Г.
2014Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропологіїСлободчиков, В.І.
2014Удосконалення змісту природничо-наукової підготовки майбутніх екологівБілецька, Г.А.
2008Філософія інтеграції змісту освітиЗелюк, В.В.; Клепко, С.Ф.
Відображення результатів від 1 до 41 із 41

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок