|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми зміст освіти
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2014 | Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освіти | Лутфуллін, В.С. |
2022 | Втілення ідей Антона Макаренка у підготовку магістрів соціальної роботи | Лебедик, Л.В. |
2018 | Ґенеза змісту загальнопедагогічної підготовки вчителів у першій половині ХХ століття | Дороніна, Т. |
2008 | До проблеми змісту освіти | Страшко, С.В.; Животовська, Л.А. |
2021 | Етнокультурна спрямованість виховної діяльності в закладах загальної середньої освіти | Савенко, Л. |
2013 | З досвіду експериментальної перевірки методичної системи ефективної та справедливої природничонаукової освіти | Гуз, К.Ж. |
2020 | Забезпечення якост освіти: досвід Фінляндії | Скрильник, Т.М. |
2017 | Засадничі аспекти дидактичного вчення М. Остроградського | Семеновська, Л.А. |
2019 | Застосування сучасних інноваційних технологій в контексті реалізації навчальних програм з безпеки життєдіяльності | Могила, Т.В. |
2015 | Зміст методичного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва | Мужикова, І.М. |
2023 | Зміст науково-педагогічної діяльності Василя Лобурця | Єрмоленко, О.В. |
2014 | Змістовий компонент лінгводидактичної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку: аналіз та перспективи | Зімакова, Л.В. |
2015 | Ідея політехнізму в оцінці Г. Ващенка | Семеновська, Л.А. |
2021 | Інноваційні освітні технології в інтегрованому навчанні мови іврит у початковій школі | Бакуліна, Н.В. |
2024 | Інтеграційний підхід до навчання технологій та Stem-освіти як засіб подолання небезпеки сегментації свідомості здобувачів освіти | Васільєв, В.І.; Цина, А.Ю. |
2021 | Інтеграція знань про природу як умова якісної освіти учнів загальноосвітньої школи | Олійник, І.М. |
2009 | Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів | Семеновська, Л.А. |
2023 | Концепція оновлення змісту освіти майбутніх викладачів педагогічних університетів у вимірах соціальних потреб воєнного і повоєнного часу | Кучерявий, О.Г. |
2010 | Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях ХХ ст. | Лутфуллін, В.С. |
2014 | Методика організації різних форм навчання студентів природничих дисциплін | Середа, Т.В.; Шаповал, А.В. |
2011 | Міжпредметні зв'язки дисциплін медико-біологічного циклу в системі професійної підготовки фахівців фізичної культури | Хоменко, П.В. |
2023 | Місце педагогічної спадщини Антона Макаренка у змістові підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти | Лебедик, Л.В. |
2017 | Навчально-виховний комплекс імені Федора Моргуна як модель школи повного дня | Лебедик, М.П. |
2011 | Організація профільного навчання в старшій загальноосвітній школі | Ляшенко, О.І. |
2013 | Особливості розвитку вітчизняної дидактики в другій половині ХХ століття | Голубнича, Л.О. |
2020 | Педагогічна постать М. В. Остроградського | Семеновська, Л.А. |
2019 | Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школи | Семеновська, Л.А. |
2017 | Післядипломна педагогічна освіта в умовах невизначеності та завдання ПОІППО імені М.В. Остроградського | Зелюк, В.В. |
2011 | Погляди філантропістів на природничі науки | Москаленко, О.М. |
2014 | Політехнізм у сучасній освіті: теорія та практика | Чернявський, А.А. |
2010 | Проектування змісту компетентнісно орієнтованої освіти | Сорокіна, Г.Ю. |
2012 | Психолого-педагогічні основи використання гуманітарних знань при викладанні предметів природознавчих дисциплін | Сігіда, Т.В. |
2023 | Розвиток інноваційної культури викладачів в руслі модернізації змісту освіти | Шовкова, А.О. |
2013 | Розумовий розвиток учнів в умовах оновлення змісту освіти | Адаменко, Ю. |
2011 | Системи вищої освіти і наукової комунікації: взаємний вплив як джерело нових вимог | Чурсін, М.М. |
2018 | Становлення сучасних концепцій професійної підготовки майбутніх учителів технології | Цина, А.Ю. |
2013 | Теоретико-методичні засади компетентнісної моделі змісту освітніх галузей загальноосвітньої школи | Ільченко, В.Р. |
2016 | Теоретико-методичні основи компетентнісного підходу до підготовки педагогів у провідних державах Європи | Пилипенко, Г.Г. |
2014 | Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропології | Слободчиков, В.І. |
2014 | Удосконалення змісту природничо-наукової підготовки майбутніх екологів | Білецька, Г.А. |
2008 | Філософія інтеграції змісту освіти | Зелюк, В.В.; Клепко, С.Ф. |
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
|