DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3481
|
Назва: | Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропології |
Автори: | Слободчиков, В.І. |
Ключові слова: | віково-орієнтована модель освітньої діяльності зміст освіти принцип розвитку зміст розвитку технологічні підходи в діагностиці віково-нормативна модель розвитку |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється категоріальний аналіз принципу розвитку в сучасній психології; розглядаються антиномії і парадокси в
інтерпретації самого феномена «розвиток»; обговорюються технологічні підходи в діагностиці розвитку. Розробляється одне з
ключових понять психологічної антропології - віково-нормативна модель розвитку суб'єктивної реальності. Дане поняття є
методологічним засобом і технологічним принципом побудови вікової діагностики та проектування змісту розвивальної освіти на різних її ступенях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3481 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|