DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/758
|
Назва: | Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях ХХ ст. |
Автори: | Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | концепція дидактика навчальні перевантаження зміст освіти інтеграція навчальний матеріал навчальний предмет |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Прослідковано розвиток і конкретизацію в XX ст. концепції усунення навчальних перевантажень, обґрунтованої Я.А. Коменским, Й.Г. Песталоцці, А. Дістервегом, К.Д. Ушинським, Д.І. Менделєєвим. Розкрито актуальну необхідність практичної
реалізації цієї концепції з метою подолання згубного впливу навчальних перевантажень на розумовий розвиток, моральне виховання, фізичне і психічне здоров’я учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/758 |
Розташовується у зібраннях: | 2010(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|