DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/758

Назва: Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях ХХ ст.
Автори: Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: концепція
дидактика
навчальні перевантаження
зміст освіти
інтеграція
навчальний матеріал
навчальний предмет
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Прослідковано розвиток і конкретизацію в XX ст. концепції усунення навчальних перевантажень, обґрунтованої Я.А. Коменским, Й.Г. Песталоцці, А. Дістервегом, К.Д. Ушинським, Д.І. Менделєєвим. Розкрито актуальну необхідність практичної реалізації цієї концепції з метою подолання згубного впливу навчальних перевантажень на розумовий розвиток, моральне виховання, фізичне і психічне здоров’я учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/758
Розташовується у зібраннях:2010(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutf.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок