DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6897

Назва: Філософія інтеграції змісту освіти
Автори: Зелюк, В.В.
Клепко, С.Ф.
Ключові слова: освіта
інтеграція
філософія
зміст освіти
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Які цілі, засади й межі реальної роботи індивіда й суспільства по згромадженню, обиранню, об'єднанню, інтеграції, синтезу знань? У сучасній філософії розв'язання цих проблем здійснюється двома протилежними шляхами - постмодерністським та холістським. Постмодернізм відкидає ідею великих об'єднуючих наративів, за допомогою яких намагаються виправдати, обгрунтувати, узаконити певну мовленнєву практику як таку, що переважає усі інші дискурси. Водночас не припиняється пошук нових холістських трансдисциплінарних єдиних теорій, які б змогли описувати різні фази і риси еволюційних процесів з інваріантними загальними законами. (Проба створення нового холізму, наприклад, відбувається на основі синергетики, яка намагається встановити принципи утворення складного з простого.
Опис: Зелюк В. В. Філософія інтеграції змісту освіти / В. В. Зелюк, С. Ф. Клепко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 70-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6897
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zelyuk.pdf278,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок