DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13888

Назва: Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школи
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: Нова українська школа
Остроградський Михайло Васильович
процес викладання
навчальний процес
зміст освіти
педагогічні ідеї М. Остроградського
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Становлення нашої держави на міжнародній арені, імплементація світових процесів гуманізації в ментально національному вимірі, про що зазначено в Концепції Нової української школи, зумовлює важливість визначення інноваційних підходів до модернізації системи освіти України з урахуванням прогресивного вітчизняного історико педагогічного досвіду. У зв’язку з цим на особливу увагу заслуговує постать геніального українського ученого математика, видатного педагога та громадський діяча XIX ст. − М. Остроградського. Проведений аналіз архівних джерел і наративної літератури (В. Антропова, М. Делоне, О. Боголюбов Н. Жуковський, А. Ляпунов, В. Стєклов, М. Тихомандрицький, П. Трипільський та ін.) засвідчив, що його педагогічні ідеї мали системний характер, а методологічні позиції були чіткими й безкомпромісними. Відстоюючи практико орієнтоване спрямування наукового світогляду, він доводив, що перехід до нового знання не може здійснюватися лише логічним шляхом або на рівні апріорного, інтуїтивного, ірраціонального пізнання.
Опис: Семеновська Л. А. Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школи / Л. А. Семеновська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13888
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf147,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок