DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13888
|
Назва: | Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школи |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | Нова українська школа Остроградський Михайло Васильович процес викладання навчальний процес зміст освіти педагогічні ідеї М. Остроградського |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Становлення нашої держави на міжнародній арені, імплементація світових процесів
гуманізації в ментально національному вимірі, про що зазначено в Концепції Нової української
школи, зумовлює важливість визначення інноваційних підходів до модернізації системи освіти
України з урахуванням прогресивного вітчизняного історико педагогічного досвіду. У зв’язку з цим
на особливу увагу заслуговує постать геніального українського ученого математика, видатного
педагога та громадський діяча XIX ст. − М. Остроградського.
Проведений аналіз архівних джерел і наративної літератури (В. Антропова, М. Делоне,
О. Боголюбов Н. Жуковський, А. Ляпунов, В. Стєклов, М. Тихомандрицький, П. Трипільський та ін.)
засвідчив, що його педагогічні ідеї мали системний характер, а методологічні позиції були чіткими й
безкомпромісними. Відстоюючи практико орієнтоване спрямування наукового світогляду, він
доводив, що перехід до нового знання не може здійснюватися лише логічним шляхом або на рівні
апріорного, інтуїтивного, ірраціонального пізнання. |
Опис: | Семеновська Л. А. Педагогічні ідеї М. Остроградського у вимірі розбудови Нової української школи / Л. А. Семеновська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 16-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13888 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|