DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12709
|
Назва: | Становлення сучасних концепцій професійної підготовки майбутніх учителів технології |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | майбутній вчитель учитель технології професійна підготовка вища освіта педагогічна освіта зміст освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний перехід розвитку суспільства від індустріальної до інформаційнонаукової фази, що вносить кардинальні зміни в пріоритети розвитку сфери виробництва і структуру продуктивних сил, вимагає професійної підготовки фахівців з
вищою освітою, що матимуть такі якості: професійна компетентність, мобільність,
уміння швидко переучуватися і набувати нових знань, психологічна і фізична готовність до професійної діяльності. Це спричинює суттєві зміни у сфері вищої
освіти початку ХХІ століття, які набувають глобального, інтернаціонального, уніфікованого характеру. Оновлена парадигма пріоритетом освіти визначає орієнтацію на потреби особистості, що відповідають сучасним тенденціям розвитку суспільства. Не збільшуючи термінів навчання, обсягів змісту навчальних дисциплін
нині необхідно досягти нових цілей освіти – здобуття нових рівнів освіченості
окремою особистістю та суспільством у цілому . |
Опис: | Цина А. Ю. Становлення сучасних концепцій професійної підготовки майбутніх учителів технології / А. Ю. Цина // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 12-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12709 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|