DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7134

Название: Ідея політехнізму в оцінці Г. Ващенка
Авторы: Семеновська, Л.А.
Ключевые слова: політехнізм
зміст освіти
Ващенко Г.Г.
трудова школа
освіта України
Issue Date: 2015
Краткий осмотр (реферат): Видатний український педагог Г. Ващенко становлення ідеї політехнізму пов’язував із діяльністю трудових шкіл, реальних і комерційних училищ, виникнення яких об’єктивно зумовлювалося вимогами часу щодо важливості наближення завдань школи до практичного життя. Учений підкреслював необхідність забезпечення практичного досвіду учнів шляхом ознайомлення їх із різноманітними ремеслами, знаряддями праці, технологіями виробництва. Проведене дослідження дає підстави стверджувати, що історико-педагогічна оцінка розвитку ідеї політехнізму здійснювалася Г. Ващенком у трьох напрямах. По-перше, висвітлюючи погляди Дж. Дьюї, Г. Кершенштайнера, Дж. Локка, Й. Песталоцці, Ж.-Ж. Руссо, учений торкався методологічних основ політехнізму. По-друге, він розробляв теоретичні аспекти проблеми, зокрема, реорганізації педагогічної освіти на політехнічних засадах, оптимального поєднання теоретичного навчання з виробничою працею. По-третє, Г. Ващенко акцентував увагу на дослідженні практичних засобів упровадження ідеї політехнізму, таких як метод проектів і технічне моделювання.
Описание: Семеновська Л. А. Ідея політехнізму в оцінці Г. Ващенка / Л. А. Семеновська // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 22-27.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7134
Appears in Collections:15

Files in This Item:

File Description SizeFormat
6.pdf194,12 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback