DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10140
|
Назва: | Ґенеза змісту загальнопедагогічної підготовки вчителів у першій половині ХХ століття |
Автори: | Дороніна, Т. |
Ключові слова: | загальнопедагогічна підготовка зміст освіти майбутній учитель навчальний план педагогіка педагогічний інститут учительський інститут підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено матеріали з історичного досвіду реформування педагогічної освіти впродовж першої половини ХХ ст. та зроблено висновок щодо зв'язку змісту педагогічної освіти аналізованого часового проміжку з тогочасними партійними ідеологемами: створення уніфікованої системи вищої педагогічної освіти, спрямованої на підготовку комуністично налаштованого спеціаліста – будівника комунізму, який передусім мав марксистсько-ленінській світогляд, що побудований на ґрунтовному суспільно-політичному знанні. У зв’язку з цим у статті доведено, що загальнопедагогічні дисципліни неминуче поступилися місцем дисциплінам суспільного спрямування. |
Опис: | Дороніна Т. Ґенеза змісту загальнопедагогічної підготовки вчителів у першій половині ХХ століття / Т. Дороніна // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 127-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10140 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|