DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22937
|
Назва: | Концепція оновлення змісту освіти майбутніх викладачів педагогічних університетів у вимірах соціальних потреб воєнного і повоєнного часу |
Автори: | Кучерявий, О.Г. |
Ключові слова: | концепція зміст освіти майбутній викладач педагогічний університет професійно-цифрові компетентності принципи оновлення змісту цифровізація воєнний стан повоєнний період |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються і розкриваються структурні елементи
концепції оновлення змісту професійної підготовки майбутніх викладачів
закладів вищої педагогічної освіти у вимірах соціальних потреб воєнного
та повоєнного періоду. Висвітлено концептуальні ідеї та цільові
орієнтири щодо моделювання змісту професійної підготовки студентів
на другому (магістерському) рівні вищої освіти в університетах.
Визначено сутність системи професійно-цифрових компетентностей
фахівців. Схарактеризовано принципи актуального оновлення змісту
професійної освіти майбутніх викладачів. |
Опис: | Кучерявий О. Г. Концепція оновлення змісту освіти
майбутніх викладачів педагогічних
університетів у вимірах соціальних
потреб воєнного і повоєнного часу // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 28. С. 196-208. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22937 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|