DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2009(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679

Название: Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів
Авторы: Семеновська, Л.А.
Ключевые слова: зміст освіти
підходи
політехнічна підготовка
принцип політехнізму
політехнізм
політехнічна освіта
Issue Date: 2009
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Досліджено розвиток політехнічної освіти школярів у XX столітті, проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення її змісту - галузево-концентричний, імпліцитний, експліцитний, особистісно-діяльнісний, кампетентнісно-проектувальний.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679
Appears in Collections:2009(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Semenovska.pdf850,05 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback