DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2009(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679

Назва: Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: зміст освіти
підходи
політехнічна підготовка
принцип політехнізму
політехнізм
політехнічна освіта
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Досліджено розвиток політехнічної освіти школярів у XX столітті, проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення її змісту - галузево-концентричний, імпліцитний, експліцитний, особистісно-діяльнісний, кампетентнісно-проектувальний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679
Розташовується у зібраннях:2009(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semenovska.pdf850,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок