DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2009(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679
|
Назва: | Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | зміст освіти підходи політехнічна підготовка принцип політехнізму політехнізм політехнічна освіта |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено розвиток політехнічної освіти школярів у XX столітті, проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення її змісту - галузево-концентричний, імпліцитний, експліцитний, особистісно-діяльнісний, кампетентнісно-проектувальний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679 |
Розташовується у зібраннях: | 2009(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|