DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2009(1) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679
|
Название: | Концептуальні підходи до визначення змісту політехнічної освіти школярів |
Авторы: | Семеновська, Л.А. |
Ключевые слова: | зміст освіти підходи політехнічна підготовка принцип політехнізму політехнізм політехнічна освіта |
Issue Date: | 2009 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Досліджено розвиток політехнічної освіти школярів у XX столітті, проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення її змісту - галузево-концентричний, імпліцитний, експліцитний, особистісно-діяльнісний, кампетентнісно-проектувальний. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/679 |
Appears in Collections: | 2009(1)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|