DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5827
|
Назва: | Розумовий розвиток учнів в умовах оновлення змісту освіти |
Автори: | Адаменко, Ю. |
Ключові слова: | розумовий розвиток школярів зміст освіти педагогічні інновації |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розробка державних стандартів загальноосвітньої підготовки учнів передбачала вирішення широкого кола актуальних завдань модернізації змісту шкільної освіти. Зокрема, ставилося завдання «визначити мінімальний рівень загальноосвітньої обов’язкової підготовки, розвантажити учнів, зберігаючи можливості для поглибленого вивчення окремих предметів за рахунок годин із варіативного компонента». Таким чином, не можна вважати реформування змісту шкільної освіти в Україні завершеною справою. На наступних етапах розробки освітніх стандартів, навчальних програм і підручників необхідно перенести усунення навчальних перевантажень у центр уваги всієї педагогічної громадськості. Цілком очевидно, що навчальні перевантаження справляють сильний гальмівний
вплив на розумовий розвиток учнів і на весь процес засвоєння ними змісту навчальних предметів. За таких умов інтелектуальний розвиток учнів є надзвичайно актуальною і складною проблемою в діяльності кожного вчителя. Нерозривний зв’язок розумового розвитку учнів із сукупним (тобто з усіх навчальних предметів) обсягом навчальних програм і підручників настирливо вимагає визнання проблеми усунення навчальних перевантажень, котра опинилася на переферії науково-педагогічних досліджень, найбільш актуальним напрямком дидактичних і методичних досліджень. Тому важливу роль у професійній діяльності вчителя має вміння вчителя керувати розумінням учнями навчального матеріалу. «Досвідчені вчителі, що володіють цим умінням, не тільки озброюють своїх учнів ґрунтовними знаннями, а й успішно виконують завдання ідейного їх виховання, формують у них допитливість, любов до науки, розвивають здатність самостійно мислити». Таким чином, структурування навчального матеріалу, поділ складних учбових задач на декілька значно простіших, цілеспрямоване виховання пізнавальних інтересів дітей дає можливість учителеві досягти значних успіхів у розумовому розвитку кожного учня. |
Опис: | Адаменко, Ю. Розумовий розвиток учнів в умовах оновлення змісту освіти / Ю. Адаменко
// Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 124-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5827 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|