DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9987

Назва: З досвіду експериментальної перевірки методичної системи ефективної та справедливої природничонаукової освіти
Автори: Гуз, К.Ж.
Ключові слова: природничонаукова компетентность
природничонаукова освіта
основна школа
зміст освіти
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Оновлений Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової повної загальної середньої освіти. Як зазначено в загальній частині Державного стандарту, компетентність — це набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що складається із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на практиці. Звернемо увагу на останню складову визначення: «цілісно використовуватися на практиці». Ознакою цілісності є підлягання всіх її елементів (в даному випадку знань, умінь, досвіду) загальним, спільним для всіх елементів закономірностям. Відмітимо, що в освітній галузі «Природознавство» в новій редакції Державного стандарту, поняття «загальні закономірності природи», яке було опорним в загальноприродничому компоненті, відсутнє. Через те формування природничонаукової компетентності, як того вимагає стандарт освіти, є проблематичним.
Опис: Гуз К. Ж. З досвіду експериментальної перевірки методичної системи ефективної та справедливої природничонаукової освіти / К. Ж. Гуз // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 100-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9987
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf477,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок