DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9054

Назва: Засадничі аспекти дидактичного вчення М. Остроградського
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: педагогічні погляди
дидактичні ідеї
освіта
навчання
навчальний процес
принципи навчання
зміст освіти
методи навчання
Остроградський М.В.
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі опрацювання авторських наукових праць і результатів студіювання творчого доробку М. Петроградського (В. Антропова, Ф. Греков, І. Погребиський, М. Тихомандрицкий, А. Юшкевич та ін.) проаналізовано й узагальнено провідні ідеї видатного педагога відповідно до засадничих аспектів (цільовий, змістовий, стимулюючо-мотиваційний, операційно-діяльнісний, контрольно-регулювальний, оцінювально-результативний, компетентнісний) його дидактичного вчення.
Опис: Семеновська Л. А. Засадничі аспекти дидактичного вчення М. Остроградського / Л. А. Семеновська // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 89-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9054
Розташовується у зібраннях:2017(69)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semenovska.pdf103,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок