DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17752
|
Назва: | Інтеграція знань про природу як умова якісної освіти учнів загальноосвітньої школи |
Автори: | Олійник, І.М. |
Ключові слова: | освіта України учень природничо-наукова освіта зміст освіти знання про природу |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У загальнодержавному плані якість освіти це її відповідність сучасним
життєвим потребам розвитку країни. На сучасному етапі реформування освіти в
країні особливого значення набуває проблема формування цілісності змісту і
педагогічного процесу його реалізації. Закономірність переходу до нового типу
освіти визначається необхідністю формування в учнів адекватної сучасному
рівню знань картини світу, цілісного світорозуміння і наукового світогляду, інтеграції особистості в національну та світову культуру. Нова освітня парадигма
найтіснішим чином пов язана з інтегративним підходом до визначення змісту і
розробки технологій організації освітнього процесу на всіх рівнях, від початкової
школи до вузівської підготовки. |
Опис: | Олійник І. М. Інтеграція знань про природу як умова якісної освіти
учнів загальноосвітньої школи // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 238-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17752 |
Розташовується у зібраннях: | 28 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|