DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22923
|
Назва: | Зміст науково-педагогічної діяльності Василя Лобурця |
Автори: | Єрмоленко, О.В. |
Ключові слова: | Василь Лобурець науково-педагогічна діяльність освітні ідеї зміст освіти методи навчання й виховання підготовка майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається зміст науково-педагогічної діяльності
відомого вченого-педагога, історика, краєзнавця, організатора наукової
роботи В. Лобурця. Доведено, що визначальною рисою науковопедагогічної діяльності вченого було гармонійне поєднання дослідницького
й освітньо-виховного аспектів. На основі студіювання біографічної,
наративної літератури та архівних матеріалів проаналізовано основні її
складники: розробка методології наукового та навчального пізнання;
збагачення змісту, методів і форм викладання історичних дисциплін;
удосконалення лекторської майстерності. Доведено, що науково-педагогічна діяльність В. Лобурця мала загальнопедагогічну та практико-орієнтовану спрямованість щодо підготовки майбутніх учителів. |
Опис: | Єрмоленко О. В. Зміст науково-педагогічної діяльності
Василя Лобурця // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 28. С. 63-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22923 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|