DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми учитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Peculiarities of the psychological and professional state of ukrainian teachers during the war and the potential of Morita therapy for their recoveryЖао, Д.; Ніколенко, О.М.; Жданова-Неділько, О.Г.; Ніколенко, К.С.; Zhao, D.; Nikolenko, O.; Zhdanova-Nedilko, O.; Nikolenko, K.
2018Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школиКрамаренко, А.М.
2019В. О. Сухомлинський і Конфуцій: погляд із ХХІ століттяХао, Чжан; Юрʼєва, К.А.
2013Використання інтерактивних технологій про вплив природних факторів на людину при вивченні географії материківКриловець, М.Г.
2018Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школиКравченко, І.В.; Масло, Ю.
2019Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школиКравченко, І.
2016Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителяКравченко, І.В.; Тур, О.В.
2018Гуманістична концепція Івана Андрійовича Зязюна у вимірах сучасності й майбутньогоСтепаненко, М.І.
2009Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громадиВасильченко, О.В.
2018Естетичний інтелект учителя у вимірах педагогіки добра Івана ЗязюнаФедій, О.Андр.
2019Етнодизайн-освіта у структурі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчанняВолоський, В.В.
2016Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовихованняКучерявий, О.І.
2024Застосування арт-терапії в освітньому процесі сучасної початкової школиКоренівська, В.Д.; Атаманчук, Н.М.
2010Значення православного хорового співу у вихованні молодіМаріо, М.Д.
2018Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана ЗязюнаАндрущенко, В.П.
2020Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст.Гузій, Н.В.
2010Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплінІщенко, В.І.
2022К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освітиКравченко, І.В.
2017Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженняхГончарова, Н.О.
2020Методологические и практические проблемы глубинного познания психикиЯценко, Т.С.
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВасянович, Г.П.; Великий, Р.Г.
2022Мотивований учитель – вимога нової української школиІльченко, О.Ю.
2018Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвиткуВовк, М.П.; Грищенко, Ю.В.
2018Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освітиСеменог, О.М.
2014Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М. Д. ЛеонтовичаХоменко, А.В.
2021Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школиНагай, А.
2017Образ учителя очима сучасних дітейЗадьор, А.
2010Освітній менеджмент і формування загальної культури педагогаБойко, А.М.; Кравченко, Л.М.
2021Основні принципи педагогіки партнерстваКозка, С.Л.
2019Особливості професійного мислення учителяХарченко, А.С.
2011Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школіРибалка, О.Я.
2012Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплінНосик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А.
2015От учителя знающего к учителю умеющемуУваровская, О.В.
2016Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття «субєкт-субєктні віджносини у загальноосвітній і вищій школі»Бойко, А.М.
2021Педагогічна діяльність В. М. Верховинця в Полтавському інституті народної освіти (1920-1933)Дем'янко, Н.Ю.
2013Педагогічна майстерність академіка Любові МацькоСеменог, О.М.
2025Підвищення обізнаності учителів ЗЗСО України з методиками CLIL та EMI як засіб професійного розвиткуЛуньова, Т.В.
2019Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського)Різніченко, Р.
2021Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування здоров'язбережувальних технологійБойко, Ю.
2025Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освітиДемус, Я.В.
2015Погляди І. Франка на розвиток системи освіти в УкраїніКравченко, І.В.; Лутфуллін, В.С.
2018Прекрасна людина, мудрий учитель, філософ і вченийКоновець, С.В.
2022Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : теорія і практикаДаниско, О.В.
2012Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльностіВікторова, М.В.
2020Психологічний клімат в учнівських групах з різними типами і моделями взаємодії з учителемХоменко, Є.Г.
2015Регіональна культура в музичному вихованні учнів польських шкілВільчковська, А.Е.
2022Ресурсно-орієнтована методика розвитку лідерської компетентності учителів предмета "Захист України"Бородай, Е.М.; Кононец, Н.В.; Гуз, К.Ж.; Костевський, О.Е.
2022Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освітиБородай, Е.М.; Кононец, Н.В.; Гуз, К.Ж.; Костевський, О.Е.
2008Родоцентрична педагогіка: історико-теоретичні розвідкиЛук'яненко, О.В.
2012Розробка нормативно-правового забезпечення педагічних працівників у незалежній УкраїніОсадча, І.В.
2024Система педагогічних ідей східних мислителівМенюань, Чжу
2012Способи запобігання емоційного "вигорання" майбутніх учителівГлушко, В.В.; Яковенко, Т.А.
2015Структура авторської технологіїВиговська, О.І.
2021Сучасні вимоги до обладнання учительської кімнати в Новій українській школіСагайдак, В.Р.
2006Творчество учителя и его здоровьеПыжиков, В.В.
2007Творчість учителя під час підготовки і проведення диференційованого контролю, умови успішності його здійсненняУпатова, І.П.
2011Теоретичні основи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки учителів початкової школиВоскобойнікова, Г.Л.
2020Управління професійною адаптацією вчителів у системі середньої освітиПроценко, І.І.
2008Учитель-професіонал - менеджер радісної, успішної, щасливої життєдіяльностіМалаканова, Л.В.; Кривошапка, І.В.
2019Учитель нової формації як дослідник, фасилітатор, професіоналГузиченко, М.
2006Учитель професіонал – потреба часуМалаканова, Л.В.
2022Формування компетентностей з охорони праці та безпеки життєдіяльності у майбутніх учителівКобзуненко, Т.М.
2018Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходуФедюк, Г.З.
2013Формування педагогічної майстерності як стратегія викладання педагогічних дисциплін у вищій школіЖданова-Неділько, О.Г.
2014Формування умінь емоційно-вольового впливу на учнівМиколайко, А.О.; Раковець, Т.В.
2021Хорознавство – теоретичне підгрунтя диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтваДем'янко, Н.Ю.
2021Художньо-естетична свідомість вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст поняттяНазаренко, Н.В.
Відображення результатів від 1 до 67 із 67

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок