|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми учитель
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | Peculiarities of the psychological and professional state of ukrainian teachers during the war and the potential of Morita therapy for their recovery | Жао, Д.; Ніколенко, О.М.; Жданова-Неділько, О.Г.; Ніколенко, К.С.; Zhao, D.; Nikolenko, O.; Zhdanova-Nedilko, O.; Nikolenko, K. |
2018 | Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школи | Крамаренко, А.М. |
2019 | В. О. Сухомлинський і Конфуцій: погляд із ХХІ століття | Хао, Чжан; Юрʼєва, К.А. |
2013 | Використання інтерактивних технологій про вплив природних факторів на людину при вивченні географії материків | Криловець, М.Г. |
2018 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І.В.; Масло, Ю. |
2019 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І. |
2016 | Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителя | Кравченко, І.В.; Тур, О.В. |
2018 | Гуманістична концепція Івана Андрійовича Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Степаненко, М.І. |
2009 | Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громади | Васильченко, О.В. |
2018 | Естетичний інтелект учителя у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна | Федій, О.Андр. |
2019 | Етнодизайн-освіта у структурі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання | Волоський, В.В. |
2016 | Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовиховання | Кучерявий, О.І. |
2024 | Застосування арт-терапії в освітньому процесі сучасної початкової школи | Коренівська, В.Д.; Атаманчук, Н.М. |
2010 | Значення православного хорового співу у вихованні молоді | Маріо, М.Д. |
2018 | Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана Зязюна | Андрущенко, В.П. |
2020 | Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст. | Гузій, Н.В. |
2010 | Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплін | Іщенко, В.І. |
2022 | К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освіти | Кравченко, І.В. |
2017 | Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях | Гончарова, Н.О. |
2020 | Методологические и практические проблемы глубинного познания психики | Яценко, Т.С. |
2018 | Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна | Васянович, Г.П.; Великий, Р.Г. |
2022 | Мотивований учитель – вимога нової української школи | Ільченко, О.Ю. |
2018 | Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвитку | Вовк, М.П.; Грищенко, Ю.В. |
2018 | Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освіти | Семеног, О.М. |
2014 | Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М. Д. Леонтовича | Хоменко, А.В. |
2021 | Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школи | Нагай, А. |
2017 | Образ учителя очима сучасних дітей | Задьор, А. |
2010 | Освітній менеджмент і формування загальної культури педагога | Бойко, А.М.; Кравченко, Л.М. |
2021 | Основні принципи педагогіки партнерства | Козка, С.Л. |
2019 | Особливості професійного мислення учителя | Харченко, А.С. |
2011 | Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школі | Рибалка, О.Я. |
2012 | Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплін | Носик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А. |
2015 | От учителя знающего к учителю умеющему | Уваровская, О.В. |
2016 | Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття «субєкт-субєктні віджносини у загальноосвітній і вищій школі» | Бойко, А.М. |
2021 | Педагогічна діяльність В. М. Верховинця в Полтавському інституті народної освіти (1920-1933) | Дем'янко, Н.Ю. |
2013 | Педагогічна майстерність академіка Любові Мацько | Семеног, О.М. |
2025 | Підвищення обізнаності учителів ЗЗСО України з методиками CLIL та EMI як засіб професійного розвитку | Луньова, Т.В. |
2019 | Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) | Різніченко, Р. |
2021 | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування здоров'язбережувальних технологій | Бойко, Ю. |
2025 | Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти | Демус, Я.В. |
2015 | Погляди І. Франка на розвиток системи освіти в Україні | Кравченко, І.В.; Лутфуллін, В.С. |
2018 | Прекрасна людина, мудрий учитель, філософ і вчений | Коновець, С.В. |
2022 | Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : теорія і практика | Даниско, О.В. |
2012 | Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльності | Вікторова, М.В. |
2020 | Психологічний клімат в учнівських групах з різними типами і моделями взаємодії з учителем | Хоменко, Є.Г. |
2015 | Регіональна культура в музичному вихованні учнів польських шкіл | Вільчковська, А.Е. |
2022 | Ресурсно-орієнтована методика розвитку лідерської компетентності учителів предмета "Захист України" | Бородай, Е.М.; Кононец, Н.В.; Гуз, К.Ж.; Костевський, О.Е. |
2022 | Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освіти | Бородай, Е.М.; Кононец, Н.В.; Гуз, К.Ж.; Костевський, О.Е. |
2008 | Родоцентрична педагогіка: історико-теоретичні розвідки | Лук'яненко, О.В. |
2012 | Розробка нормативно-правового забезпечення педагічних працівників у незалежній Україні | Осадча, І.В. |
2024 | Система педагогічних ідей східних мислителів | Менюань, Чжу |
2012 | Способи запобігання емоційного "вигорання" майбутніх учителів | Глушко, В.В.; Яковенко, Т.А. |
2015 | Структура авторської технології | Виговська, О.І. |
2021 | Сучасні вимоги до обладнання учительської кімнати в Новій українській школі | Сагайдак, В.Р. |
2006 | Творчество учителя и его здоровье | Пыжиков, В.В. |
2007 | Творчість учителя під час підготовки і проведення диференційованого контролю, умови успішності його здійснення | Упатова, І.П. |
2011 | Теоретичні основи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки учителів початкової школи | Воскобойнікова, Г.Л. |
2020 | Управління професійною адаптацією вчителів у системі середньої освіти | Проценко, І.І. |
2008 | Учитель-професіонал - менеджер радісної, успішної, щасливої життєдіяльності | Малаканова, Л.В.; Кривошапка, І.В. |
2019 | Учитель нової формації як дослідник, фасилітатор, професіонал | Гузиченко, М. |
2006 | Учитель професіонал – потреба часу | Малаканова, Л.В. |
2022 | Формування компетентностей з охорони праці та безпеки життєдіяльності у майбутніх учителів | Кобзуненко, Т.М. |
2018 | Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу | Федюк, Г.З. |
2013 | Формування педагогічної майстерності як стратегія викладання педагогічних дисциплін у вищій школі | Жданова-Неділько, О.Г. |
2014 | Формування умінь емоційно-вольового впливу на учнів | Миколайко, А.О.; Раковець, Т.В. |
2021 | Хорознавство – теоретичне підгрунтя диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтва | Дем'янко, Н.Ю. |
2021 | Художньо-естетична свідомість вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст поняття | Назаренко, Н.В. |
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
|