DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250

Название: Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях
Авторы: Гончарова, Н.О.
Ключевые слова: учитель
кар’єра
проектування кар’єри
розвиток кар’єри
проблематика кар’єри майбутніх учителів
кар’єрні орієнтації
особистісний підхід
соціальний підхід
організаційний підхід
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у рамках особистісного, соціального та організаційного підходів. Розглянуто теоретичні положення щодо ролі професійної підготовки в проектуванні кар’єри майбутніх учителів. Обговорюються теоретичні концепції щодо проблематики кар’єри: узгоджувальні, диференційні, феноменологічні, суб’єктно-діяльнісні та концепції з позицій розвитку і прийняття рішень студентською молоддю.
Описание: Гончарова Н. О. Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 193–201.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250
Appears in Collections:2017(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Goncharova.pdf422,64 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback