DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250
|
Назва: | Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях |
Автори: | Гончарова, Н.О. |
Ключові слова: | учитель кар’єра проектування кар’єри розвиток кар’єри проблематика кар’єри майбутніх учителів кар’єрні орієнтації особистісний підхід соціальний підхід організаційний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у рамках особистісного, соціального та організаційного підходів. Розглянуто теоретичні положення щодо ролі професійної підготовки в проектуванні кар’єри майбутніх учителів. Обговорюються теоретичні
концепції щодо проблематики кар’єри: узгоджувальні, диференційні, феноменологічні, суб’єктно-діяльнісні та концепції з позицій розвитку і прийняття рішень студентською молоддю. |
Опис: | Гончарова Н. О. Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 193–201. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|