DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250

Назва: Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях
Автори: Гончарова, Н.О.
Ключові слова: учитель
кар’єра
проектування кар’єри
розвиток кар’єри
проблематика кар’єри майбутніх учителів
кар’єрні орієнтації
особистісний підхід
соціальний підхід
організаційний підхід
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у рамках особистісного, соціального та організаційного підходів. Розглянуто теоретичні положення щодо ролі професійної підготовки в проектуванні кар’єри майбутніх учителів. Обговорюються теоретичні концепції щодо проблематики кар’єри: узгоджувальні, диференційні, феноменологічні, суб’єктно-діяльнісні та концепції з позицій розвитку і прийняття рішень студентською молоддю.
Опис: Гончарова Н. О. Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова // Психологія і особистість. – 2017. – № 1 (11). – С. 193–201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7250
Розташовується у зібраннях:2017(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Goncharova.pdf422,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок