DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14008
|
Назва: | Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) |
Автори: | Різніченко, Р. |
Ключові слова: | учитель учень педагог Сухомлинський ВасильОлександрович професійна компетентність викладач вищої школи |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер.
Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну
педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику.
У своїй педагогічній спадщині вчений неодноразово звертається до сутності й соціальних
функцій професійної діяльності вчителя як наставника дітей, посередника між дитиною та соціумом.
«Головне, це віра в людину, чутливість до всього хорошого в ній. Висока моральність учителя стає
нині найважливішою умовою його педагогічної майстерності… Улюбленим і авторитетним учитель
стає не тільки тому, що досконало знає свій предмет, а й тому, що, глибоко люблячи його, поєднує у
своєму серці цю любов з любов’ю до людини дитини». Василь Олександрович відстоював
гуманістичну позицію педагога, який повинен сприймати дитину такою, якою вона є. Він окреслив
педагогічні норми стосунків учителя й учнів. |
Опис: | Різніченко Р. Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця
(за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) / Р. Різніченко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 174-177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14008 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|