DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17280
|
Назва: | Художньо-естетична свідомість вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст поняття |
Автори: | Назаренко, Н.В. |
Ключові слова: | художньо-естетична свідомість учитель естетичне почуття естетичний смак естетичний ідеал цінності духовна культура колективна пам’ять |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність і зміст поняття «художньо-естетична свідомість учителя». Автор аналізує основні компоненти художньо-естетичної свідомості: естетичне почуття, естетичний смак, естетичний ідеал, показує мистецтво як засіб емоційно-почуттєвого освоєння світу, що стає можливим лише в соціокультурному середовищі шляхом засвоєння певних культурних норм і культурних надбань. Зважаючи на те, що мистецтво в сукупності його художніх образів є духовною, ідеальною моделлю світу, яка відображає не стільки реальний світ, скільки бажаний, автор визначає його як основу духовної культури епохи, її колективну пам’ять. |
Опис: | Назаренко Н. Художньо-естетична свідомість вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст поняття. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 62-69. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17280 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|