DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13916

Назва: Учитель нової формації як дослідник, фасилітатор, професіонал
Автори: Гузиченко, М.
Ключові слова: освіта
середня освіта
учитель
підготовка вчителя
компетентність
компетентність вчителя
професійне мислення вчителя
Учитель нової формації
психологічно фасилітативна компетентність
вчитель-фасилітатор
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Процеси реформування середньої і вищої освіти в Україні спрямовані на перетворення національної освіти в інноваційне середовище, що враховуватиме кращі світові практики навчання підростаючого покоління. У зв’язку з цим «Нова українська школа» виступає ключовою стратегією реформування освіти до 2029 року, визнаючи кожну дитину – унікальною індивідуальністю, здатною оволодіти сучасною системою знань, умінь і навичок, загальних і предметних компетентностей з метою їх практичної реалізації у подальшому житті. При цьому «Нова українська школа» виступає особливим освітнім середовищем, де навчально виховний процес будується на гуманних засадах, особистісно орієнтованому підході, розвитку здібностей учнів та збереженні цінностей Дитинства. Тому професійна підготовка вчителя нової формації повинна здійснюватися на засадах компетентнісного підходу, що дозволить майбутньому педагогу оволодіти професійно педагогічною, психологічно фасилітативною, загальнокультурною, мовно комунікативною, соціально громадянською, підприємницькою, інформаційно цифровою компетентностями з метою успішного виконання провідних завдань реформування загальної середньої освіти в Україні.
Опис: Гузиченко М. Учитель нової формації як дослідник, фасилітатор, професіонал / М. Гузиченко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 59-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13916
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf213,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок