DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8167

Название: Теоретичні основи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки учителів початкової школи
Авторы: Воскобойнікова, Г.Л.
Ключевые слова: система освіти
валеологічна компетентність
учитель
початкова школа
професійна підготовка вчителя
вища освіта
педагогічна компетентність
розвиток особистості
Issue Date: 2011
Краткий осмотр (реферат): Інтенсивний розвиток сучасного суспільства потребує модернізації системи вищої педагогічної освіти, що забезпечуватиме професійну підготовку фахівців, здатних до активної соціальної адаптації, орієнтованих на саморозвиток і самовдосконалення, освіту упродовж всього життя. Реформування системи освіти в Україні обумовлює поєднання складових альтернативних парадигм сучасної освіти: компетентнісного підходу і гуманістичного.
Описание: Воскобойнікова Г. Л. Теоретичні основи формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки учителів початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 104-106.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8167
Appears in Collections:18 Каришинські читання

Files in This Item:

File Description SizeFormat
46.pdf142,37 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback