DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20215

Назва: Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Бородай, Е.М.
Кононец, Н.В.
Гуз, К.Ж.
Костевський, О.Е.
Ключові слова: ресурсно-орієнтоване навчання
учитель
захист України
військово-прикладні знання
військово-прикладні уміння
неперервна педагогічна освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті автори презентують підсистему ресурсно-орієнтованого навчання вчителів предмета «Захист України» у системі неперервної педагогічної освіти, котру позиціонують як сукупність трьох взаємопов’язаних компонентів: концептуального, дидактичного та результативного. Концептуальний компонент представлений метою ресурсно-орієнтованого навчання вчителів предмета «Захист України» у системі неперервної педагогічної освіти, та завданнями, які віддзеркалені у програмі підвищення кваліфікації вчителів предмета «Захист України» у системі неперервної педагогічної освіти. Дидактичний компонент характеризується низкою складників: аудиторна робота (лекції, практичні заняття, тренінги, семінари, майстер-класи тощо) під час організації курсів підвищення кваліфікації для вчителів предмета «Захист України»; позааудиторна робота (онлайн-навчання з лекторами, тренерами закладів неперервної освіти); практика (відвідування занять, які організовують та проводять інструктори ЗСУ на базі територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки); методики активного навчання від вчителів предмета «Захист України»; активні методи викладання на курсах підвищення кваліфікації від лекторів/тренерів; консолідація ресурсів для набуття військово-прикладних знань, умінь і навичок. Результативний компонент відбиває ступінь сформованості нових військово-дидактичних знань у вчителів дисципліни «Захист України», системи знань за напрямами (військові-історичні, правові основи захисту України; допризовна підготовка; цивільний захист; домедична допомога, тактична медицина), військово-прикладних умінь і навичок для ефективного проведення занять з предмета.
Опис: Бородай Е. М., Кононец Н. В., Гуз К. Ж., Костевський О. Е. Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освіти // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 58-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20215
Розташовується у зібраннях:2022(30)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf532,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок