|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20215
|
Назва: | Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Бородай, Е.М. Кононец, Н.В. Гуз, К.Ж. Костевський, О.Е. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання учитель захист України військово-прикладні знання військово-прикладні уміння неперервна педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автори презентують підсистему ресурсно-орієнтованого навчання вчителів
предмета «Захист України» у системі неперервної педагогічної освіти, котру позиціонують як
сукупність трьох взаємопов’язаних компонентів: концептуального, дидактичного та
результативного. Концептуальний компонент представлений метою ресурсно-орієнтованого
навчання вчителів предмета «Захист України» у системі неперервної педагогічної освіти, та
завданнями, які віддзеркалені у програмі підвищення кваліфікації вчителів предмета «Захист
України» у системі неперервної педагогічної освіти. Дидактичний компонент
характеризується низкою складників: аудиторна робота (лекції, практичні заняття, тренінги,
семінари, майстер-класи тощо) під час організації курсів підвищення кваліфікації для
вчителів предмета «Захист України»; позааудиторна робота (онлайн-навчання з лекторами,
тренерами закладів неперервної освіти); практика (відвідування занять, які організовують та
проводять інструктори ЗСУ на базі територіальних центрів комплектування та соціальної
підтримки); методики активного навчання від вчителів предмета «Захист України»; активні
методи викладання на курсах підвищення кваліфікації від лекторів/тренерів; консолідація
ресурсів для набуття військово-прикладних знань, умінь і навичок. Результативний
компонент відбиває ступінь сформованості нових військово-дидактичних знань у вчителів
дисципліни «Захист України», системи знань за напрямами (військові-історичні, правові
основи захисту України; допризовна підготовка; цивільний захист; домедична допомога,
тактична медицина), військово-прикладних умінь і навичок для ефективного проведення
занять з предмета. |
Опис: | Бородай Е. М., Кононец Н. В., Гуз К. Ж., Костевський О. Е. Ресурсно-орієнтоване навчання вчителів предмета "Захист України" у системі неперервної педагогічної освіти // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 58-67. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20215 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|