DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9732

Назва: Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана Зязюна
Автори: Андрущенко, В.П.
Ключові слова: освіта
культура
Зязюн І.А.
учитель
виховання
педагогічна спадщина
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується значення педагогічної спадщини Івана Зязюна для формування особистості вчителя ХХІ століття. Погляди вченого на академічний вигляд вчителя, його професійні якості, їх формування в педагогічному університеті тощо визначаються автором цілком суголосними новим підходам, які започатковані Законом України «Про освіту» (2017 р.) та Проектом «Нова українська школа».
Опис: Андрущенко В. П. Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана Зязюна / В. Андрущенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 70–80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9732
Розташовується у зібраннях:2018(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Andrushchenko.pdf522,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок