DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25685
|
Назва: | Система педагогічних ідей східних мислителів |
Автори: | Менюань, Чжу |
Ключові слова: | мислитель східні мислителі учитель педагогічні ідеї |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Із позицій порівняльного аналізу освітні системи Сходу та Заходу розглянула
К. Сатибалдинова. Вона пише: «Найважливішою ознакою способу буття для людини
Заходу є активне, діяльнісно-перетворювальне відношення до світу, а для людини Сходу
– не менш активне, але неперетворювальне відношення (дао, недіяння)... У суспільствах
західного типу історично посилюється тенденція зниження соціального статусу педагога,
а поєднання в одному індивідові вихователя й викладача – радше виняток, аніж правило.
Статус педагога редукується до соціальної ролі викладача певної дисципліни. Специфіку
східного і західного способів світовідношення виявляє передусім досвід трансляції
культури. На Сході виховання й освіта не відокремлені, причому освіта підпорядкована
вихованню, вміщена в нього суттєвим елементом. Тут не існує феномена знання як
такого (за К. Поппером, «знання в об’єктивному сенсі»). Гносис і праксис – невіддільні
аспекти східного способу буття людини в світі, його найвагоміші атрибути. Людина тут
вчиться бути, а не тільки знати. |
Опис: | Менюань Чжу Система педагогічних ідей східних мислителів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 360-361. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25685 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|