DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25685

Назва: Система педагогічних ідей східних мислителів
Автори: Менюань, Чжу
Ключові слова: мислитель
східні мислителі
учитель
педагогічні ідеї
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Із позицій порівняльного аналізу освітні системи Сходу та Заходу розглянула К. Сатибалдинова. Вона пише: «Найважливішою ознакою способу буття для людини Заходу є активне, діяльнісно-перетворювальне відношення до світу, а для людини Сходу – не менш активне, але неперетворювальне відношення (дао, недіяння)... У суспільствах західного типу історично посилюється тенденція зниження соціального статусу педагога, а поєднання в одному індивідові вихователя й викладача – радше виняток, аніж правило. Статус педагога редукується до соціальної ролі викладача певної дисципліни. Специфіку східного і західного способів світовідношення виявляє передусім досвід трансляції культури. На Сході виховання й освіта не відокремлені, причому освіта підпорядкована вихованню, вміщена в нього суттєвим елементом. Тут не існує феномена знання як такого (за К. Поппером, «знання в об’єктивному сенсі»). Гносис і праксис – невіддільні аспекти східного способу буття людини в світі, його найвагоміші атрибути. Людина тут вчиться бути, а не тільки знати.
Опис: Менюань Чжу Система педагогічних ідей східних мислителів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 360-361.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25685
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
128.pdf153,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок