|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18041
|
Назва: | Сучасні вимоги до обладнання учительської кімнати в Новій українській школі |
Автори: | Сагайдак, В.Р. |
Ключові слова: | Нова українська школа учитель вчитель учительська кімната обладнання учительської кімнати |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Нова українська школа – це місце цікавого та комфортного навчання.
Тут панує атмосфера довіри, взаємопідтримки та взаємоповаги;
використовуються сучасні технології навчання, а учнів оточує зручне та цікаве
середовище. Сучасний учитель – це друг, помічник у пізнанні світу, партнер у
вихованні особистості. Він працює як з дітьми, так і з батьками. Як ми
бачимо дана реформа загальної середньої освіти, яку реалізує Міністерство
освіти й науки України, внесла безліч корективів, а подекуди й колосальних
змін у життя школи, починаючи переустаткуванням навчального середовища
початкової школи й закінчуючи змінами у профільній середній освіті. Не
залишилося осторонь і питання стосовно функціонування сучасної
учительської кімнати, адже цей кабінет займає надзвичайно важливе місце у
кожному закладі середньої освіти; місце, де кожен учитель може не тільки
підготуватися до уроку, але й відпочити. Отже, ми розглядаємо учительську
кімнату як зону комфорту вчителя, тому для оформлення даного простору
потрібно з великою відповідальністю підібрати усі необхідні матеріали,
вибрати стиль та усі елементи інтер’єру. |
Опис: | Сагайдак В. Р. Сучасні вимоги до обладнання учительської кімнати в Новій українській школі // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 216-217. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18041 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|