DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11660

Назва: Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу
Автори: Федюк, Г.З.
Ключові слова: педагогічна майстерність
учитель
особистісно орієнтований підхід
професійна підготовка
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Розкрито особливості особистісно орієнтованого навчання в педагогічних ЗВО, спрямованого на формування педагогічної майстерності й актуалізацію активності студентів як суб’єктів освітнього процесу та подальшої неперервної самоосвіти. Педагогічна майстерність – це вищий рівень педагогічної діяльності, що виявляється у творчості вчителя, постійному вдосконаленні мистецтва навчання, виховання та розвитку учнів. Її формування передбачає ефективне управління навчально-пізнавальним і виховним процесом, заснованим на варіативних формах педагогічного впливу, діагностиці та самодіагностиці рівнів професійної підготовки студентів.
Опис: Федюк Г. З. Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу / Г. З. Федюк // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 209-214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11660
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fedyuk.pdf343,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок