DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11660
|
Назва: | Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу |
Автори: | Федюк, Г.З. |
Ключові слова: | педагогічна майстерність учитель особистісно орієнтований підхід професійна підготовка вищі навчальні заклади |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито особливості особистісно орієнтованого навчання в педагогічних ЗВО, спрямованого на формування педагогічної майстерності й актуалізацію активності студентів як суб’єктів освітнього процесу та подальшої неперервної самоосвіти. Педагогічна майстерність – це вищий рівень педагогічної діяльності, що виявляється у творчості вчителя, постійному вдосконаленні мистецтва навчання, виховання та розвитку учнів. Її формування передбачає ефективне управління навчально-пізнавальним і виховним процесом, заснованим на варіативних формах педагогічного впливу, діагностиці та самодіагностиці рівнів професійної підготовки студентів. |
Опис: | Федюк Г. З. Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу / Г. З. Федюк // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 209-214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11660 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|