DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19284
|
Назва: | Ресурсно-орієнтована методика розвитку лідерської компетентності учителів предмета "Захист України" |
Автори: | Бородай, Е.М. Кононец, Н.В. Гуз, К.Ж. Костевський, О.Е. |
Ключові слова: | ресурсно-орієнтоване навчання методика лідерська компетентніст захист України учитель |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автори презентують ресурсно-орієнтовану методику розвитку лідерської компетентності
учителів предмета «Захист України» та результати її експериментальної перевірки у системі
неперервної педагогічної освіти. Лідерську компетентність учителя предмета «Захист України»
потрактовано як готовність до ефективної лідерської діяльності під час реалізації
здоров’язбережувальних технологій, до управління військово-прикладною діяльністю школярів, до
лідерської позиції під час орієнтації учнівської молоді на захист України від окупантів, складниками якої
є сукупність взаємопов’язаних компонентів (особистісно-мотиваційний, діяльнісно-поведінковий,
інформаційно-комунікативний та результативно-цільовий компоненти). |
Опис: | Бородай Е. М., Кононец Н. В., Гуз К. Ж., Костевський О. Е. Ресурсно-орієнтована методика розвитку лідерської компетентності учителів предмета "Захист України" // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 47-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19284 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|