DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15122

Назва: Психологічний клімат в учнівських групах з різними типами і моделями взаємодії з учителем
Автори: Хоменко, Є.Г.
Ключові слова: навчальний процес
учитель
психологічний клімат
освітнє середовище
клас
навчальний клас
навчальний процес
соціально психологічний клімат
взаємодія учня з вчителем
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В умовах оптимізації навчального процесу, переходу у нові, якісні форми навчання, актуальним залишається сприятливий психологічний клімат учнівського колективу. Адже взаємодія як усередині колективу учнів так і з учителями, зокрема, класними керівниками, відіграє важливу роль для розвитку особистості учнів, і відповідно, для більш ефективного навчального процесу. У своєму дослідженні ми спираємося на теорію систем у психологічній науці, і виходимо з визначення типів і моделей взаємодії, запропонованих Седих К. В., а саме: ієрархічна та підтримуюча моделі взаємодії та пряма взаємодія, альянсно-коаліційний тип взаємодії, лідерськи-опосередкований тип взаємодії.
Опис: Хоменко Є. Г. Психологічний клімат в учнівських групах з різними типами і моделями взаємодії з учителем / Є. Г. Хоменко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 168-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15122
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf183,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок