DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми університет

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 80 із 108
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021A knowledge management culture in the European higher education system. Scientific Bulletin of National Mining UniversityБабенко, Л.Л.; Гура, О.А.; Horban, O.; Babenko, L.; Lomachinska, I.; Hura, O.; Martych, R.
2022Carpathian school: look to the future of non-formal education in UkraineMykhaylenko, V.; Blyzniuk, M.; Близнюк, М.М.
2021EDUCATIONAL ACTIVITIES OF THE INTERNATIONAL CARPATHIAN SCHOOL IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALSMykhaylenko, V.; Blyzniuk, M.; Близнюк, М.М.
2020Students’ Humanistic Position Formation in the Educational ProcessЛебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L.
2024Автономія закладу вищої освіти – провідний принцип сталого розвитку університетуМокляк, В.М.; Петренко, Л.М.
2017Автономія сучасного університету: відповідь на запити суспільстваМокляк, В.М.
2015Автономія університетів України в статуті 1804 р.Мокляк, В.М.
2016Автономія університету в “Зауваженнях до проекту загального статуту імператорських російських університетів”Мокляк, В.М.
2017Автономія університету як необхідна умова реалізації академічних свободМокляк, В.М.
2014Автономія як форма академічної свободи вищого навчального закладуМокляк, В.М.
2020Автономія, академічні свободи й колегіальність викладацької й студентської корпорацій – провідні принципи функціонування університетуМокляк, В.М.
2023Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовищаБілаш, С.М.; Свінцицька, Н.Л.; Лисаченко, О.Д.; Білаш, В.П.; Каценко, А.Л.; Устенко, Р.Л.
2021Актуальність дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу сучасного університетуПавленко, Ю.Г.; Строгіна, В.В.
2016Аналіз автономії університетів України в літературних джерелах ХІХ-ХХІ ст.Мокляк, В.М.
2016Більшовицька культрегресивна місія винищення педагогічної інтелігенції (перша пол. ХХ ст.)Дудка, Т.Ю.
1918В справі заснування в Полтаві факультету ПедагогічногоРудинський, М.
2024Важливість інтелектуальної власності в розвитку освітнього маркетингу структурного підрозділу університетуШколяр, С.П.; Новописьменний, С.А.
2024Важливість формування бібліотечних фондів як інформаційного елементу моделі інноваційно- направленого освітнього закладуШколяр, С.П.; Гура, М.В.
2024Виховання культури безпеки життєдіяльності у студентівЛевун, Т.О.
2018Вища освіта перших десятиліть ХХ століття на теренах сучасної України: специфіка історико-педагогічного дискурсуТкаченко, А.В.
2020Відновлення автономії вітчизняних університетів (1861–1882 рр.)Мокляк, В.М.
2015Вітчизняні традиції університетської освіти та вимоги сьогодення у контексті європейських цінностейРуденко, О.А.; Руденко, З.М.; Ревуцька, Н.М.
2015Внесок професора М.М. Ланге у розвиток університет‐ ської педагогічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)Корнюш, Г.В.
2021Генеза ідеї університету: від «Magistri et discipuli» до якісної освіти в автономному ЗВОМокляк, В.М.
2016Ґенеза університету як соціокультурного феноменуЦзоу, Ченчжан
2020Деякі аспекти розвитку університетської технічної освітиМельник, Т.В.; Школьнікова, Т.В.
2016Дискурс і практики університетської автономії від початку ХІХ ст. до сьогоденняДем’яненко, Н.М.
2021До питання про роль студентів в університетіГриньова, В.С.
2016До проблеми залучення студентської молоді до університетської громадської діяльностіДудка, І.А.
2021Дотримання академічної доброчесності – важлива основа університетської освітиБоряк, В.
2017Духовно-культурне середовище університету як осереддя формування життєтворчої активності особистостіСтрижак, Л.
2021Духовно-моральний розвиток студентської молоді в умовах університетської педагогічної освітиБубнова, К.
2021Електронне навчання дорослих людей в умовах освітнього середовища університетуКошляк, А.
2013Забезпечення полікультурної освіти в університетах ШвейцаріїМукан, Н.В.
2025Забезпечення якості освіти як чинник інноваційного розвитку університетівКощеєва, В.О.
2024Здорове освітнє середовище факультету природничих наук та менеджменту Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. КороленкаДудко, Я.Ю.
2012Земляцтва як одна із форм студентського самоврядування університетів України (друга половина XIX ст.)Мокляк, В.М.
2007Зміст реформ LMD/ECTS та особливості її впровадження у ФранціїШаповалова, Л.В.
2014Іван Франко: життя, діяльність та педагогічні поглядиКравченко, І.В.
2022Ідея поєднання і досліджень у діяльності університету ( на прикладі освітньо-наукового рівня доктора філософії)Кравченко, Л.М.; Срібна, Ю.А.
2024Історичний нарис розвитку навчальної дисципліни «Університетська освіта та академічне письмо»Дяченко-Богун, М.М.; Мельник, А.О.
2018Історичний факультет на зламі століть (до 100-річчя заснування історичного факультету)Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є.
2021Кейс-технологія в університетській освіті: теорія і практикаДацій, Р.
2009Кембридж – один із найстаріших університетів ВеликобританіїЛеськів, О.
2023Конституенти лексико-семантичного мікрополя «Університет» / ‘University’Король, Л.Л.
2016Концептуальні засади університетської автономіїКравченко, І.В.
2018Концепція формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університетуНестуля, С.І.
2021Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університетіЛавриш, Ю.Е.
2018Методологічні підходи дослідження автономії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття)Мокляк, В.М.
2021Методологічні підходи дослідження проблеми розвитку римо­ірландських традицій у Європейській системі освіти СередньовіччяРябокінь, А.
2020Місія університету як важливого соціального інституту: культурологічний аспектМокляк, В.М.
2016Місце та роль магістра в середньовічних і ранньомодерних західноєвропейських університетахГод, Б.В.; Год, Н.В.
2020Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методиКуницька, А.Р.
2013Науково-викладацька діяльність М. Лавровського у вищих навчальних закладах України (1852-1882)Фарбак, Т.М.
2022Неформальна освіта на шляху університетів до сталого розвитку територіальних громадБлизнюк, М.М.
2024Новаторські підходи до викладання хореографії в університетській освітіТкаченко, І.
2021Обґрунтування місії університету як єдності всього людства в творчій спадщині Дж. Г. НьюменаЦиб, Н.
2015Обгрунтування поняття «автономія вищого навчального закладу»Мокляк, В.М.
2023Образ Антоніо Сальєрі за спогадами його сучасників та епістолярно-публіцистичною літературоюЯременко, Л.М.
2020Організаційна й академічна автономія Харківського імператорського університету (1804–1835 рр.)Мокляк, В.М.
2016Організація науково-дослідницької діяльності студентів провідних країн світуШтефан, Л.А.
2016Організація та функціонування сучасного французького університетуШаповалова, Л.В.
2021Організація університетської освіти у ФранціїШовкова, О.
2024Освітній науково-виробничий кампус - складова новітньої інфраструктури університетуЗахарін, С.В.
2018Основні віхи історії кафедри філософії ПНПУ імені В.Г.Короленка (до 100-річчя заснування)Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є.
2013Основні передумови виникнення студентських самоврядних організацій університетів України (ХІХ - поч. ХХ ст.)Мокляк, В.М.
2022Основні положення автономії Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. КороленкаСулименко, А.
2015Особливості навчання студентів у провідних країнах світуШтефан, Л.А.
2013Особливості нормативно-правового регулювання студентського самоврядування (XIX - поч. XX ст.)Мокляк, В.М.
2021Особливості організації освітнього процесу в університеті Монктона (Канада)Кобзар, О.
2022Оцінювання діяльності викладачів університетів у вимірі сучасної педагогічної реальностіЯрошенко, О.Г.
2021Педагогічний університет як найважливіший осередок професійної підготовки майбутнього вчителяКоба, Д.
2021Передовий досвід організації університетської освітиЛотиш, І.
2021Підготовка бакалаврів за спеціальністю «Туризм» в італійських університетахКлик, Б.
2021Підготовка високопрофесійного вчителя – найважливіша функція педагогічного університету в умовах сьогоденняСамар, М.
2019Підготовка доктора філософії в університеті: особливості освітньо-наукової програми «Професійна освіта» Preparation of the doctor of philosophy at the university: features of the educational and scientific program «Professional education»Кравченко, Л.М.
2022Поступ автономії українських університетів у 1884-1917 рр.Мокляк, В.М.; Артюшенко, П.П.; Матяш, Л.О.
2022Принципи, методи, форми та види організації студентського самоврядування університетів України XIX - початку ХХ століттяМокляк, В.М.
2023Про можливості використання потенціалу закладу освіти в програмах різного рівняШколяр, С.П.
2024Провідна роль у розвитку людського капіталу будь-якої нації безсумнівно належить системі вищої освіти, як основному фак- тору розвитку демократичного суспільства та становлення демо- кратичної держави, оскільки відповідає за готовість наступної генерації до життя і позитивної професійної діяльності у сучас- ному світіГнізділова, О.А.
Відображення результатів від 1 до 80 із 108
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок