|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми університет
Відображення результатів від 1 до 80 із 108
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | A knowledge management culture in the European higher education system. Scientific Bulletin of National Mining University | Бабенко, Л.Л.; Гура, О.А.; Horban, O.; Babenko, L.; Lomachinska, I.; Hura, O.; Martych, R. |
2022 | Carpathian school: look to the future of non-formal education in Ukraine | Mykhaylenko, V.; Blyzniuk, M.; Близнюк, М.М. |
2021 | EDUCATIONAL ACTIVITIES OF THE INTERNATIONAL CARPATHIAN SCHOOL IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS | Mykhaylenko, V.; Blyzniuk, M.; Близнюк, М.М. |
2020 | Students’ Humanistic Position Formation in the Educational Process | Лебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L. |
2024 | Автономія закладу вищої освіти – провідний принцип сталого розвитку університету | Мокляк, В.М.; Петренко, Л.М. |
2017 | Автономія сучасного університету: відповідь на запити суспільства | Мокляк, В.М. |
2015 | Автономія університетів України в статуті 1804 р. | Мокляк, В.М. |
2016 | Автономія університету в “Зауваженнях до проекту загального статуту імператорських російських університетів” | Мокляк, В.М. |
2017 | Автономія університету як необхідна умова реалізації академічних свобод | Мокляк, В.М. |
2014 | Автономія як форма академічної свободи вищого навчального закладу | Мокляк, В.М. |
2020 | Автономія, академічні свободи й колегіальність викладацької й студентської корпорацій – провідні принципи функціонування університету | Мокляк, В.М. |
2023 | Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища | Білаш, С.М.; Свінцицька, Н.Л.; Лисаченко, О.Д.; Білаш, В.П.; Каценко, А.Л.; Устенко, Р.Л. |
2021 | Актуальність дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу сучасного університету | Павленко, Ю.Г.; Строгіна, В.В. |
2016 | Аналіз автономії університетів України в літературних джерелах ХІХ-ХХІ ст. | Мокляк, В.М. |
2016 | Більшовицька культрегресивна місія винищення педагогічної інтелігенції (перша пол. ХХ ст.) | Дудка, Т.Ю. |
1918 | В справі заснування в Полтаві факультету Педагогічного | Рудинський, М. |
2024 | Важливість інтелектуальної власності в розвитку освітнього маркетингу структурного підрозділу університету | Школяр, С.П.; Новописьменний, С.А. |
2024 | Важливість формування бібліотечних фондів як інформаційного елементу моделі інноваційно- направленого освітнього закладу | Школяр, С.П.; Гура, М.В. |
2024 | Виховання культури безпеки життєдіяльності у студентів | Левун, Т.О. |
2018 | Вища освіта перших десятиліть ХХ століття на теренах сучасної України: специфіка історико-педагогічного дискурсу | Ткаченко, А.В. |
2020 | Відновлення автономії вітчизняних університетів (1861–1882 рр.) | Мокляк, В.М. |
2015 | Вітчизняні традиції університетської освіти та вимоги сьогодення у контексті європейських цінностей | Руденко, О.А.; Руденко, З.М.; Ревуцька, Н.М. |
2015 | Внесок професора М.М. Ланге у розвиток університет‐ ської педагогічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) | Корнюш, Г.В. |
2021 | Генеза ідеї університету: від «Magistri et discipuli» до якісної освіти в автономному ЗВО | Мокляк, В.М. |
2016 | Ґенеза університету як соціокультурного феномену | Цзоу, Ченчжан |
2020 | Деякі аспекти розвитку університетської технічної освіти | Мельник, Т.В.; Школьнікова, Т.В. |
2016 | Дискурс і практики університетської автономії від початку ХІХ ст. до сьогодення | Дем’яненко, Н.М. |
2021 | До питання про роль студентів в університеті | Гриньова, В.С. |
2016 | До проблеми залучення студентської молоді до університетської громадської діяльності | Дудка, І.А. |
2021 | Дотримання академічної доброчесності – важлива основа університетської освіти | Боряк, В. |
2017 | Духовно-культурне середовище університету як осереддя формування життєтворчої активності особистості | Стрижак, Л. |
2021 | Духовно-моральний розвиток студентської молоді в умовах університетської педагогічної освіти | Бубнова, К. |
2021 | Електронне навчання дорослих людей в умовах освітнього середовища університету | Кошляк, А. |
2013 | Забезпечення полікультурної освіти в університетах Швейцарії | Мукан, Н.В. |
2025 | Забезпечення якості освіти як чинник інноваційного розвитку університетів | Кощеєва, В.О. |
2024 | Здорове освітнє середовище факультету природничих наук та менеджменту Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка | Дудко, Я.Ю. |
2012 | Земляцтва як одна із форм студентського самоврядування університетів України (друга половина XIX ст.) | Мокляк, В.М. |
2007 | Зміст реформ LMD/ECTS та особливості її впровадження у Франції | Шаповалова, Л.В. |
2014 | Іван Франко: життя, діяльність та педагогічні погляди | Кравченко, І.В. |
2022 | Ідея поєднання і досліджень у діяльності університету ( на прикладі освітньо-наукового рівня доктора філософії) | Кравченко, Л.М.; Срібна, Ю.А. |
2024 | Історичний нарис розвитку навчальної дисципліни «Університетська освіта та академічне письмо» | Дяченко-Богун, М.М.; Мельник, А.О. |
2018 | Історичний факультет на зламі століть (до 100-річчя заснування історичного факультету) | Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є. |
2021 | Кейс-технологія в університетській освіті: теорія і практика | Дацій, Р. |
2009 | Кембридж – один із найстаріших університетів Великобританії | Леськів, О. |
2023 | Конституенти лексико-семантичного мікрополя «Університет» / ‘University’ | Король, Л.Л. |
2016 | Концептуальні засади університетської автономії | Кравченко, І.В. |
2018 | Концепція формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету | Нестуля, С.І. |
2021 | Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університеті | Лавриш, Ю.Е. |
2018 | Методологічні підходи дослідження автономії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття) | Мокляк, В.М. |
2021 | Методологічні підходи дослідження проблеми розвитку римоірландських традицій у Європейській системі освіти Середньовіччя | Рябокінь, А. |
2020 | Місія університету як важливого соціального інституту: культурологічний аспект | Мокляк, В.М. |
2016 | Місце та роль магістра в середньовічних і ранньомодерних західноєвропейських університетах | Год, Б.В.; Год, Н.В. |
2020 | Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методи | Куницька, А.Р. |
2013 | Науково-викладацька діяльність М. Лавровського у вищих навчальних закладах України (1852-1882) | Фарбак, Т.М. |
2022 | Неформальна освіта на шляху університетів до сталого розвитку територіальних громад | Близнюк, М.М. |
2024 | Новаторські підходи до викладання хореографії в університетській освіті | Ткаченко, І. |
2021 | Обґрунтування місії університету як єдності всього людства в творчій спадщині Дж. Г. Ньюмена | Циб, Н. |
2015 | Обгрунтування поняття «автономія вищого навчального закладу» | Мокляк, В.М. |
2023 | Образ Антоніо Сальєрі за спогадами його сучасників та епістолярно-публіцистичною літературою | Яременко, Л.М. |
2020 | Організаційна й академічна автономія Харківського імператорського університету (1804–1835 рр.) | Мокляк, В.М. |
2016 | Організація науково-дослідницької діяльності студентів провідних країн світу | Штефан, Л.А. |
2016 | Організація та функціонування сучасного французького університету | Шаповалова, Л.В. |
2021 | Організація університетської освіти у Франції | Шовкова, О. |
2024 | Освітній науково-виробничий кампус - складова новітньої інфраструктури університету | Захарін, С.В. |
2018 | Основні віхи історії кафедри філософії ПНПУ імені В.Г.Короленка (до 100-річчя заснування) | Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є. |
2013 | Основні передумови виникнення студентських самоврядних організацій університетів України (ХІХ - поч. ХХ ст.) | Мокляк, В.М. |
2022 | Основні положення автономії Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка | Сулименко, А. |
2015 | Особливості навчання студентів у провідних країнах світу | Штефан, Л.А. |
2013 | Особливості нормативно-правового регулювання студентського самоврядування (XIX - поч. XX ст.) | Мокляк, В.М. |
2021 | Особливості організації освітнього процесу в університеті Монктона (Канада) | Кобзар, О. |
2022 | Оцінювання діяльності викладачів університетів у вимірі сучасної педагогічної реальності | Ярошенко, О.Г. |
2021 | Педагогічний університет як найважливіший осередок професійної підготовки майбутнього вчителя | Коба, Д. |
2021 | Передовий досвід організації університетської освіти | Лотиш, І. |
2021 | Підготовка бакалаврів за спеціальністю «Туризм» в італійських університетах | Клик, Б. |
2021 | Підготовка високопрофесійного вчителя – найважливіша функція педагогічного університету в умовах сьогодення | Самар, М. |
2019 | Підготовка доктора філософії в університеті: особливості освітньо-наукової програми «Професійна освіта» Preparation of the doctor of philosophy at the university: features of the educational and scientific program «Professional education» | Кравченко, Л.М. |
2022 | Поступ автономії українських університетів у 1884-1917 рр. | Мокляк, В.М.; Артюшенко, П.П.; Матяш, Л.О. |
2022 | Принципи, методи, форми та види організації студентського самоврядування університетів України XIX - початку ХХ століття | Мокляк, В.М. |
2023 | Про можливості використання потенціалу закладу освіти в програмах різного рівня | Школяр, С.П. |
2024 | Провідна роль у розвитку людського капіталу будь-якої нації безсумнівно належить системі вищої освіти, як основному фак- тору розвитку демократичного суспільства та становлення демо- кратичної держави, оскільки відповідає за готовість наступної генерації до життя і позитивної професійної діяльності у сучас- ному світі | Гнізділова, О.А. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 108
|