|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17449
|
Назва: | Особливості організації освітнього процесу в університеті Монктона (Канада) |
Автори: | Кобзар, О. |
Ключові слова: | Монктон університет університет Монктона освіта заклад вищої освіти студент студентське самоврядування |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Університет Монктона був заснований 19 червня 1963 року внаслідок злиття трьох
регіональних коледжів з метою надання якісної освіти дорослим відповідно до рівня
бакалавра. Відзначимо, що наразі в цьому виші можна здобути ступені
бакалавра, магістра та доктора наук. Сьогодні університет налічує три кампуси в трьох
містах провінції Нью-Брансвік: основний розміщений у Монктоні, а два дочірні – в
Едмундстоні й Шіппігані. Хоча провінція і є двомовною (тут користуються англійською
та французькою мовами), викладання в університеті проводиться виключно
французькою, тож володіння цією мовою вважається одним з ключових критеріїв під час
зарахування на навчання студентів. Такий вибір мови не є випадковим, а, навпаки,
глибоко сягає корінням в історію Акадії (Атлантичних провінцій) XVII–XVIII ст. –Університет Монктона був заснований 19 червня 1963 року внаслідок злиття трьох
регіональних коледжів з метою надання якісної освіти дорослим відповідно до рівня
бакалавра [1, c. 87–89]. Відзначимо, що наразі в цьому виші можна здобути ступені
бакалавра, магістра та доктора наук. Сьогодні університет налічує три кампуси в трьох
містах провінції Нью-Брансвік: основний розміщений у Монктоні, а два дочірні – в
Едмундстоні й Шіппігані. Хоча провінція і є двомовною (тут користуються англійською
та французькою мовами), викладання в університеті проводиться виключно
французькою, тож володіння цією мовою вважається одним з ключових критеріїв під час
зарахування на навчання студентів. Такий вибір мови не є випадковим, а, навпаки,
глибоко сягає корінням в історію Акадії (Атлантичних провінцій) XVII–XVIII ст. – |
Опис: | Кобзар О. Особливості організації освітнього процесу в університеті
Монктона (Канада) // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 275-277. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17449 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|