DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20598
|
Назва: | Ідея поєднання і досліджень у діяльності університету ( на прикладі освітньо-наукового рівня доктора філософії) |
Автори: | Кравченко, Л.М. Срібна, Ю.А. |
Ключові слова: | підготовка кадрів вищої кваліфікації університет доктор філософії єдність навчання і досліджень наукова школа професійна освіта науководослідницька діяльність середня освіта факультет технологій і дизайну ПНПУ імені В.Г. Короленка |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на засадах традиційного бачення університету як навчальнодослідницького центру підготовки кадрів вищої кваліфікації, який забезпечує
неперервність інтелектуальної діяльності особистості на шляху до викладацької
майстерності та високих наукових досягнень, розглянуто результати реалізації
освітньо-наукових програм (ОНП) «Професійна освіта» і «Середня освіта. Трудове
навчання і технології» для третього рівня підготовки (доктор філософії). З урахуванням
необхідності відображення цілісності методологічних, теоретичних, ціннісних настанов
суспільства проведено аналіз шляхів і засобів утілення ідеї єдності навчання, досліджень,
формування особистості доктора філософії як викладача і вченого в діяльності
аспірантур Полтавського національного педагогічного університету
імені В. Г. Короленка за освітньо-науковими програмами (ОНП) «Професійна освіта» і
«Середня освіта. Трудове навчання і технології» (спеціальності 015 і 014) на факультеті
технологій та дизайну.
Наведено приклади ефективної реалізації положення щодо цілісності освітнього
та наукового компонентів підготовки доктора філософії у процесі виконання наукових
тем, якими керують провідні науковці кафедр теорії і методики технологічної освіти
(В. Титаренко), культурології (Л. Кравченко), основ виробництва та дизайну (Є. Кулик),
відповідних наукових шкіл. Систематизовано результати участі аспірантів у
міжнародних і всеукраїнських конференціях, дані публікування у фахових українських та
міжнародних виданнях і колективних монографіях, напрями апробації досліджень у
закладах вищої та загальної середньої освіти області й країни.
Представлено рекомендації вченої ради університету щодо вдосконалення процесу
поєднання навчання та наукових досліджень на ОНП спеціальностей «Професійна
освіта» і «Середня освіта. Трудове навчання і технології». |
Опис: | Кравченко Л. М., Срібна Ю. А. Ідея поєднання і досліджень у діяльності університету ( на прикладі освітньо-наукового рівня доктора філософії) // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 9-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20598 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|