DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10155

Назва: Методологічні підходи дослідження автономії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття)
Автори: Мокляк, В.М.
Ключові слова: автономія університету
автономія
університет
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Описано основні функції методологічних підходів в історико-педагогічних дослідженнях. Схарактеризовано системний, структурний, функціональний, логічний, конкретно-історичний, синергетичний, антропологічний, аксіологічний, цивілізаційний підходи в процесі дослідження автономії університетів України ХІХ – початку ХХст. як складного педагогічного феномена. У ході розкриття системного та історичного підходів коротко проаналізовано системний та історичний принципи дослідження. Ключові слова: автономія університету, академічні свободи, університет, методологічний підхід, базові та парадигмальні методологічні підходи, принцип дослідження.
Опис: Мокляк В. М. Методологічні підходи дослідження автономії в університетах України (ХІХ – початок ХХ століття) / В. М. Мокляк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 159-164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10155
Розташовується у зібраннях:2018(71)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mokliak.pdf97,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок