|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17990
|
Назва: | До питання про роль студентів в університеті |
Автори: | Гриньова, В.С. |
Ключові слова: | студент студентство університет освітній процес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | «Студент» у перекладі з латинської означає «той, що сумлінно працює»,
«той, хто бажає знання». За визначенням A.C. Власенко, «студентство – це
особлива соціальна група, що формується з різних соціальних утворень
суспільства і характеризується особливими умовами життя, праці, побуту, особливою суспільною поведінкою і психологією, для якої набуття знань і
підготовка себе для майбутньої роботи у суспільному виробництві, науці і
культурі є головним і здебільшого єдиним заняттям».
Т.В. Іщенко акцентує увагу на тому факті, що студентство є складовою
частиною такої суспільної групи як молодь. Як соціальна група вона наділена
всіма якостями, властивими молоді. Водночас студентство має свої
особливості. Однією з таких специфічних особливостей є соціальний престиж,
оскільки більшість студентів усвідомлюють, що вищий навчальний заклад є
одним із засобів соціального просування.
Студентство – це соціальна група, яка функціонує в системі вищої
освіти, виступає як об’єкт виробництва. Висока інтенсивність спілкування – це
специфічна риса студентства. |
Опис: | Гриньова В. С. До питання про роль студентів в університеті // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 133-135. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17990 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|