DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12568
|
Назва: | Концептуальні засади університетської автономії |
Автори: | Кравченко, І.В. |
Ключові слова: | університет університетська автономія управління вищими навчальними закладами академічна свобода вища освіта України управління вищою школою |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | За останні 20 років процес трансформації системи вищої освіти в Україні
набув перманентного, проте, певною мірою безсистемного характеру. Однією
з основних проблем реформування української системи вищої освіти є
визначення форм і меж автономії ВНЗ задля ефективного їх функціонування,
а також підтримання балансу між ступенем автономії та державним
регулюванням навчального процесу з метою адекватного задоволення
соціальних очікувань, зокрема поєднання ідеології вільного ринку з
дотриманням принципів соціальної справедливості. Якщо функції управління вищими навчальними закладами зосереджено
в державних установах, то відбувається жорстка уніфікація підготовки
фахівців, що звужує їхні професійні горизонти, зменшує гнучкість реагування системи освіти на запити ринку праці тощо. У разі передачі управлінських функцій академічним структурам виникає загроза ізоляції університетів від суспільства. |
Опис: | Кравченко І. В. Концептуальні засади університетської автономії / І. В. Кравченко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 113-117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12568 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|