DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2016(16) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12568

Название: Концептуальні засади університетської автономії
Авторы: Кравченко, І.В.
Ключевые слова: університет
університетська автономія
управління вищими навчальними закладами
академічна свобода
вища освіта України
управління вищою школою
Issue Date: 2016
Краткий осмотр (реферат): За останні 20 років процес трансформації системи вищої освіти в Україні набув перманентного, проте, певною мірою безсистемного характеру. Однією з основних проблем реформування української системи вищої освіти є визначення форм і меж автономії ВНЗ задля ефективного їх функціонування, а також підтримання балансу між ступенем автономії та державним регулюванням навчального процесу з метою адекватного задоволення соціальних очікувань, зокрема поєднання ідеології вільного ринку з дотриманням принципів соціальної справедливості. Якщо функції управління вищими навчальними закладами зосереджено в державних установах, то відбувається жорстка уніфікація підготовки фахівців, що звужує їхні професійні горизонти, зменшує гнучкість реагування системи освіти на запити ринку праці тощо. У разі передачі управлінських функцій академічним структурам виникає загроза ізоляції університетів від суспільства.
Описание: Кравченко І. В. Концептуальні засади університетської автономії / І. В. Кравченко // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 113-117.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12568
Appears in Collections:2016(16)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
32.pdf195,23 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback