|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми гуманізм
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Renaissance educational guidelines of the «Ideal governor» training in «Song of the bison» by Belarusian thinker Mykola Husovsky | Loboda, D.; Лобода, Д.О. |
2020 | Students’ Humanistic Position Formation in the Educational Process | Лебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L. |
2009 | Аксіологічні чинники розвитку науки в межах соціокультурного релятивізму | Кравченко, П.А. |
2012 | Антропологическая философия в трудах А.С. Макаренко: ответ на вопрос о формировании личности | Меттини, Э. |
2011 | Антропологічний принцип права як механізм трансформації ідей гуманізму | Кравченко, А.П. |
2003 | Безлюдність гуманізму в соціокультурних конструктах суспільства | Усанова, Л.А. |
2017 | Брати Д’есте: феррарські «гуманісти на троні» | Год, Б.В.; Лобода, Д.О. |
2016 | В. Г. Короленко як ідеолог українського культурного націоналізму | Кравченко, П.А.; Блоха, Я.Є. |
2008 | В.Г. Короленко і А.С. Макаренко – захисники дітей | Ніколенко, О.М.; Ольховська, Л.В. |
2017 | Виховання толерантності дорослого населення України до людей з інвалідністю | Пархоменко, Н. |
2003 | Виховання філософією (питання етики в гуманістичній педагогіці Італії XV ст.) | Год, Б.В. |
2020 | Виховна модель «Ідеальної правительки» європейського Відродження у творі Вільяма Ньюмена «Моя леді принцеса» | Лобода, Д.О. |
2014 | Виховна педагогіка А.С. Макаренка | Іноземцев, В.А.; Мороз, С.Е. |
2019 | Вітчизняні освітньо-виховні традиції і педагогічний спадок видатних діячів українського православ’я ХVІІ-ХVІІ ст. | Твердохліб, А.І. |
2009 | «Галатео, або про звичаї»: забутий жанр педагогічної літератури XVI століття | Год, Б.В. |
2017 | Гоголевская концепция миссии писателя в контексте мировой литературы | Михилев, А.Д. |
2013 | Гуманистические тенденции творчества В.Г. Короленко и А.С. Макаренко | Шебитченко, А.П.; Блоха, Я.Е. |
2017 | Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школі | Василенко, А. |
2016 | Гуманістична спрямованість виховної роботи в підрозділах Збройних Сил України | Іноземцев, Т.В. |
2017 | Гуманістична спрямованість освітніх інноваційних процесів | Тарасюк, В. |
2017 | Гуманістична спрямованість поглядів А.С. Макаренка на практику формування екологічної культури сучасної учнівської молоді | Павленко, І. |
2020 | Гуманістичні засади створення сучасного виховного простору | Шмалєй, С.В. |
2018 | Гуманістичні концепти Іова Борецького в контексті українського суспільства початку ХVІІ ст. | Твердохліб, А.І. |
2013 | Гуманістичні основи навчальновиховного процесу в творчій спадщині А.С. Макаренка | Юркова, Т.Ф. |
2009 | Дитина, сім’я та гендерна проблематика у творах гуманіста Еразма Роттердамського | Год, Н.В. |
2011 | Дитячі ігри та їх педагогічна інтерпретація (XVI – XVII ст.) | Год, Б.В. |
2014 | Діалог великих гуманістів: образ пропащої жінки в романах Панаса Мирного і Льва Толстого | Виговська, А.О. |
2011 | Екуменічна ідея у творчості Еразма Роттердамського | Год, Б.В.; Год, Н.В. |
2017 | Європейська суспільно-педагогічна думка XVI-XVIII століть у духовних і навчальних практиках орденських студій Товариства Ісуса | Лавріненко, О.А. |
2013 | Застосування принципів гуманістичного та ціннісно-орієнтованого підходу педагогічної система А.С. Макаренка у контексті сучасного формування особистості | Лаппо, І.М. |
2020 | Ідеал гуманістичного освіченого і морально досконалого правителя Ферарського мислителя XV століття Тіто Лівіо Фруловізі | Лобода, Д.О. |
2008 | Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладів | Троцко, А.В. |
2025 | Література як засіб гуманізації суспільства в умовах воєнного стану | Ленська, С.В. |
2024 | Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України | Міщенко, Н.В.; Пивовар, Н.М. |
2010 | Мартін Хайдеггер як фашиствуючий філософ | Мигаль, С.М. |
2023 | Методологія і психологія в рефлексивній архітектоніці концентрів методологування | Фурман, А.В. |
2016 | Місце та роль магістра в середньовічних і ранньомодерних західноєвропейських університетах | Год, Б.В.; Год, Н.В. |
2010 | Образ тьютора в історико-педагогічній літературі епохи європейського Відродження (XIV-XVI ст.) | Год, Б.В. |
2008 | Оздоровчий напрям освіти в педагогічній спадщині А.С. Макаренка | Страшко, С.В.; Кійко, Т.Б. |
2017 | Особистісний підхід до виховання сімейних цінностей в учнів професійно-технічних навчальних закладів | Барбінова, А.В. |
2023 | Парадокси реалістичного гуманізму Олеся Гончара | Ковалів, Ю. |
2023 | Патріотичне виховання учнів початкових класів на уроках української мови | Мазур, К. |
2011 | Педагогічна майстерність у творчій спадщині В.О. Сухомлинського | Єрмаков, В.М. |
2009 | Північне відродження і гуманізм Еразма Роттердамського | Год, Н.В. |
2021 | Підсумки едукаційних ініціатив придворних ренесансних мислителів у конексті проблеми виховання «ідеального правителя» | Лобода, Д.О. |
2020 | Попередження проявів ксенофобії серед студентської молоді | Машир, Т.В. |
2014 | Про втілення В.Г. Короленком гуманістичних ідеалів у житті, творчості та правозахисній діяльності | Солінська, А.М. |
2012 | Проблема гуманізації освіти в контексті особистісно-орієнтованого підходу | Сакун, А.В. |
2012 | Просветительские идеи в творчестве В.Ф. Одоевского | Дмитренко, Е.В. |
2012 | Психологічна складова гуманного спрямування педагогіки | Пилипчук, В.В. |
2020 | Ранньомодерна молодіжна політика ордену єзуїтів у фокусі європейської та американської історіографій | Басенко, Р.О.; Год, Н.В. |
2020 | Реалізація Макаренком ідей народної педагогіки в гуманному ставленні до вихованців | Бардінова, А.О. |
2001 | Розвиток В.О. Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективі | Бучківська, А.В. |
2015 | Роздуми над історичною долею комуністичних ідеалів К. Маркса | Кравченко, А.П.; Москаленко, С.М. |
2003 | «Софійний гуманізм» в континуальності суперечностей ratio | Ільїн, В.В. |
2011 | Суб’єктність вчителя й учня в гуманному контексті культури | Пилипчук, В.В. |
2019 | Східнослов’янський еталон синкретизму ренесансної гуманістичної думки і християнської догматики в етико-педагогічній спадщині францішека скорини | Семеновська, Л.А.; Лобода, Д.О. |
2015 | Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті | Харченко, А.С. |
2019 | Трансгуманізм як знецінення людяності | Білоус, М.В.; Усанова, Л.А. |
2019 | «Український анклав» гуманістичного руху в період європейського Відродження XIV–XVI століть | Лобода, Д.О.; Год, Н.В. |
2013 | Феномен В. Г. Короленка і формування професійної компетентності культуролога | Наталевич, Н.П. |
2020 | Філософські засади становлення та розвитку гуманістичної парадигми освіти | Ільченко, А.М. |
2010 | Флорентійський проповідник Джироламо Савонарола і гуманістичний рух у Європі XV-XVI століть | Год, Б.В. |
2008 | Формирование гуманистической направлености студентов педвузов как необходимое условие работы в поликультурном пространстве | Кудусова, А.Ш. |
2008 | Формуваня професійної майстерності майбутніх вчителів у контексті педагогічної спадщини А.С. Макаренка | Єрмаков, В.М. |
2011 | Християнство і гуманізм: пошук універсальних чеснот | Норманська, Ю.В. |
2022 | Цивілізаційне значення гуманістичних ідей цілісної освіти у розвитку української національної ідентичності у ранній Новий час | Басенко, Р.О. |
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
|