DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми гуманізм

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Renaissance educational guidelines of the «Ideal governor» training in «Song of the bison» by Belarusian thinker Mykola HusovskyLoboda, D.; Лобода, Д.О.
2020Students’ Humanistic Position Formation in the Educational ProcessЛебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L.
2009Аксіологічні чинники розвитку науки в межах соціокультурного релятивізмуКравченко, П.А.
2012Антропологическая философия в трудах А.С. Макаренко: ответ на вопрос о формировании личностиМеттини, Э.
2011Антропологічний принцип права як механізм трансформації ідей гуманізмуКравченко, А.П.
2003Безлюдність гуманізму в соціокультурних конструктах суспільстваУсанова, Л.А.
2017Брати Д’есте: феррарські «гуманісти на троні»Год, Б.В.; Лобода, Д.О.
2016В. Г. Короленко як ідеолог українського культурного націоналізмуКравченко, П.А.; Блоха, Я.Є.
2008В.Г. Короленко і А.С. Макаренко – захисники дітейНіколенко, О.М.; Ольховська, Л.В.
2017Виховання толерантності дорослого населення України до людей з інвалідністюПархоменко, Н.
2003Виховання філософією (питання етики в гуманістичній педагогіці Італії XV ст.)Год, Б.В.
2020Виховна модель «Ідеальної правительки» європейського Відродження у творі Вільяма Ньюмена «Моя леді принцеса»Лобода, Д.О.
2014Виховна педагогіка А.С. МакаренкаІноземцев, В.А.; Мороз, С.Е.
2019Вітчизняні освітньо-виховні традиції і педагогічний спадок видатних діячів українського православ’я ХVІІ-ХVІІ ст.Твердохліб, А.І.
2009«Галатео, або про звичаї»: забутий жанр педагогічної літератури XVI століттяГод, Б.В.
2017Гоголевская концепция миссии писателя в контексте мировой литературыМихилев, А.Д.
2013Гуманистические тенденции творчества В.Г. Короленко и А.С. МакаренкоШебитченко, А.П.; Блоха, Я.Е.
2017Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школіВасиленко, А.
2016Гуманістична спрямованість виховної роботи в підрозділах Збройних Сил УкраїниІноземцев, Т.В.
2017Гуманістична спрямованість освітніх інноваційних процесівТарасюк, В.
2017Гуманістична спрямованість поглядів А.С. Макаренка на практику формування екологічної культури сучасної учнівської молодіПавленко, І.
2020Гуманістичні засади створення сучасного виховного просторуШмалєй, С.В.
2018Гуманістичні концепти Іова Борецького в контексті українського суспільства початку ХVІІ ст.Твердохліб, А.І.
2013Гуманістичні основи навчальновиховного процесу в творчій спадщині А.С. МакаренкаЮркова, Т.Ф.
2009Дитина, сім’я та гендерна проблематика у творах гуманіста Еразма РоттердамськогоГод, Н.В.
2011Дитячі ігри та їх педагогічна інтерпретація (XVI – XVII ст.)Год, Б.В.
2014Діалог великих гуманістів: образ пропащої жінки в романах Панаса Мирного і Льва ТолстогоВиговська, А.О.
2011Екуменічна ідея у творчості Еразма РоттердамськогоГод, Б.В.; Год, Н.В.
2017Європейська суспільно-педагогічна думка XVI-XVIII століть у духовних і навчальних практиках орденських студій Товариства ІсусаЛавріненко, О.А.
2013Застосування принципів гуманістичного та ціннісно-орієнтованого підходу педагогічної система А.С. Макаренка у контексті сучасного формування особистостіЛаппо, І.М.
2020Ідеал гуманістичного освіченого і морально досконалого правителя Ферарського мислителя XV століття Тіто Лівіо ФруловізіЛобода, Д.О.
2008Ідеї А.С.Макаренка щодо організації навчального співробітництва у практиці сучасних вищих педагогічних навчальних закладівТроцко, А.В.
2025Література як засіб гуманізації суспільства в умовах воєнного стануЛенська, С.В.
2024Людиноцентризм як основа гуманітарної політики УкраїниМіщенко, Н.В.; Пивовар, Н.М.
2010Мартін Хайдеггер як фашиствуючий філософМигаль, С.М.
2023Методологія і психологія в рефлексивній архітектоніці концентрів методологуванняФурман, А.В.
2016Місце та роль магістра в середньовічних і ранньомодерних західноєвропейських університетахГод, Б.В.; Год, Н.В.
2010Образ тьютора в історико-педагогічній літературі епохи європейського Відродження (XIV-XVI ст.)Год, Б.В.
2008Оздоровчий напрям освіти в педагогічній спадщині А.С. МакаренкаСтрашко, С.В.; Кійко, Т.Б.
2017Особистісний підхід до виховання сімейних цінностей в учнів професійно-технічних навчальних закладівБарбінова, А.В.
2023Парадокси реалістичного гуманізму Олеся ГончараКовалів, Ю.
2023Патріотичне виховання учнів початкових класів на уроках української мовиМазур, К.
2011Педагогічна майстерність у творчій спадщині В.О. СухомлинськогоЄрмаков, В.М.
2009Північне відродження і гуманізм Еразма РоттердамськогоГод, Н.В.
2021Підсумки едукаційних ініціатив придворних ренесансних мислителів у конексті проблеми виховання «ідеального правителя»Лобода, Д.О.
2020Попередження проявів ксенофобії серед студентської молодіМашир, Т.В.
2014Про втілення В.Г. Короленком гуманістичних ідеалів у житті, творчості та правозахисній діяльностіСолінська, А.М.
2012Проблема гуманізації освіти в контексті особистісно-орієнтованого підходуСакун, А.В.
2012Просветительские идеи в творчестве В.Ф. ОдоевскогоДмитренко, Е.В.
2012Психологічна складова гуманного спрямування педагогікиПилипчук, В.В.
2020Ранньомодерна молодіжна політика ордену єзуїтів у фокусі європейської та американської історіографійБасенко, Р.О.; Год, Н.В.
2020Реалізація Макаренком ідей народної педагогіки в гуманному ставленні до вихованцівБардінова, А.О.
2001Розвиток В.О. Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективіБучківська, А.В.
2015Роздуми над історичною долею комуністичних ідеалів К. МарксаКравченко, А.П.; Москаленко, С.М.
2003«Софійний гуманізм» в континуальності суперечностей ratioІльїн, В.В.
2011Суб’єктність вчителя й учня в гуманному контексті культуриПилипчук, В.В.
2019Східнослов’янський еталон синкретизму ренесансної гуманістичної думки і християнської догматики в етико-педагогічній спадщині францішека скориниСеменовська, Л.А.; Лобода, Д.О.
2015Творча складова принципів сучасного гуманізму в освітіХарченко, А.С.
2019Трансгуманізм як знецінення людяностіБілоус, М.В.; Усанова, Л.А.
2019«Український анклав» гуманістичного руху в період європейського Відродження XIV–XVI столітьЛобода, Д.О.; Год, Н.В.
2013Феномен В. Г. Короленка і формування професійної компетентності культурологаНаталевич, Н.П.
2020Філософські засади становлення та розвитку гуманістичної парадигми освітиІльченко, А.М.
2010Флорентійський проповідник Джироламо Савонарола і гуманістичний рух у Європі XV-XVI столітьГод, Б.В.
2008Формирование гуманистической направлености студентов педвузов как необходимое условие работы в поликультурном пространствеКудусова, А.Ш.
2008Формуваня професійної майстерності майбутніх вчителів у контексті педагогічної спадщини А.С. МакаренкаЄрмаков, В.М.
2011Християнство і гуманізм: пошук універсальних чеснотНорманська, Ю.В.
2022Цивілізаційне значення гуманістичних ідей цілісної освіти у розвитку української національної ідентичності у ранній Новий часБасенко, Р.О.
Відображення результатів від 1 до 67 із 67

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок