DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20212
|
Назва: | Цивілізаційне значення гуманістичних ідей цілісної освіти у розвитку української національної ідентичності у ранній Новий час |
Автори: | Басенко, Р.О. |
Ключові слова: | гуманістичні ідеї цілісна освіта ранній Новий час гуманізм національна ідентичність національна ментальність цивілізаційний поступ учителі-гуманісти європейське Відродження світоглядні системи |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто вплив західноєвропейських ідей цілісної освіти особистості
на розвиток українського освітнього простору у ранній Новий час. Звернено увагу
на значення гуманістичних ідей світського Ренесансу, протестантської Реформації
та Католицької Реформи для формування українського соціокультурного простору,
зокрема у вимірі етнічних змін та ментальних трансформацій українського
суспільства. Доведено, що ключовою траєкторією впливу західноєвропейських
гуманістичних ідей була освітньо-педагогічна діяльність, заснування шкіл та
колегіумів гуманістичного зразка. Підкреслено, що активна інтеграція в
українському освітньо-культурному просторі гуманістичних ідей дозволила не
лише долучитися до передового європейського досвіду гуманістичної школи, але й
мала вагомий позитивний вплив на розвиток української національної
ідентичності. |
Опис: | Басенко Р. О. Цивілізаційне значення гуманістичних ідей цілісної освіти у розвитку української національної ідентичності у ранній Новий час // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 36-43. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20212 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|