DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8727

Назва: Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школі
Автори: Василенко, А.
Ключові слова: вища школа
гуманізм
гуманістична спрямованість
викладач
людиноцентризм
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Гуманізація та демократизація суспільних відносин сприяють введенню в дію гуманістичної парадигми в управлінні вищою освітою, яка набула назви людиноцентристського підходу. Людиноцентризм – це актуалізація гуманістичних тенденцій в сучасну епоху, відхід від раціоналізованих прагматичних імперативів. Реальне втілення такого підходу на практиці можливе лише через безпосереднього учасника навчально-виховного процесу, його організатора – викладача. Інструментом цієї роботи є його індивідуально-гуманістична спрямованість.
Опис: Василенко А. Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школі / А. Василенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 116-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8727
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vasilenko.pdf307,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок