DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8727
|
Назва: | Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школі |
Автори: | Василенко, А. |
Ключові слова: | вища школа гуманізм гуманістична спрямованість викладач людиноцентризм |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Гуманізація та демократизація суспільних відносин сприяють введенню в дію гуманістичної парадигми в управлінні вищою освітою, яка набула назви людиноцентристського підходу. Людиноцентризм – це актуалізація гуманістичних тенденцій в сучасну епоху, відхід від раціоналізованих прагматичних імперативів. Реальне втілення такого підходу на практиці можливе лише через безпосереднього учасника навчально-виховного процесу, його організатора – викладача. Інструментом цієї роботи є його індивідуально-гуманістична спрямованість. |
Опис: | Василенко А. Гуманістична спрямованість викладача як засіб реалізації принципу людиноцентризму у вищій школі / А. Василенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 116-121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8727 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|