DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4809
|
Назва: | Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | гуманізм гуманізація освіти принципи гуманізму творчість педагог творчо-гуманістична спрямованість |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблена спроба проаналізувати творчу складову принципів сучасного гуманізму, виділених Г.О. Баллом: екологізму,
конструктивізму та реалізму, толерантності, діалогізму, медіаційності, раціоналізму (гармонійного), орієнтованості на культуру, особистісної орієнтації (орієнтації на цілісну людину), моральності і гармонійності. Вказано, що творчість є потужним ресурсом збагачення гуманізму. Обґрунтовано перспективний напрям дослідження – розробку психологічної концепції творчо-гуманістичної спрямованості особистості майбутнього педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4809 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|