DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми емоційний інтелект

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Peculiarities of the process of psychological adaptation of foreign students of ukrainian higher education institutions of medical profile, role of emotional intelligence in the socialization processKatrushova, L.; Yalanska, S.; Rudenko, L.; Katrushov, O.; Яланська, С.П.; Катрушова, Л.О.
2024Взаємозв’язок особливостей емоційного інтелекту та синдрому вигорання у професійній діяльності психологаКононова, М.М.; Анушкевич, В.І.; Іващенко, Ю.М.
2023Вплив емоційного інтелекту на побудову міжособистісної взаємодіїВараксіна, А.В.
2020Динаміка показників емоційного інтелекту як ресурсу самоактуалізації в процесі психотерапіїМилашенко, К.О.
2024Діагностичний інструментарій дослідження емоційно-суб᾽єктного компонента соціального інтелекту у дошкільників з інтелектуальними труднощами легкого ступеня проявуОмельченко, І.М.; Кобильченко, В.В.
2025Емоційна культура сучасного лідера: іміджмейкерство та емоційний інтелектБабенко, І.В.
2016Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльностіКалюжна, Ю.І.
2017Емоційний інтелект і партнерська взаємодіяСмолік, О.С.
2023Емоційний інтелект та гендерна поведінка студентівМирошник, О.Г.
2024Емоційний інтелект та локус контролю здобувачів вищої освітиМирошник, О.Г.; Вишовська, О.С.
2024Емоційний інтелект у структурі індивідуальних характеристик викладача вищої школиСунвей, Цзуо
2023Емоційний інтелект як умова формування асертивної поведінки старших дошкільниківРуденко, А.О.
2023Емоційний інтелект як чинник ефективної комунікації державних службовцівПеретятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Юдіна, Н.О.
2022Емоційний інтелект як чинник конгруєнтних міжособистісних стосунківВараксіна, А.В.
2023Емоційний інтелект як чинник розвитку професійного самовизначення майбутніх психологівПолях, Ю.А.
2021Емоційний розвиток особистості як умова формування емоційного інтелекту дітей дошкільного вікуКлевака, Л.П.; Гришко, О.І.
2022Місце емпатії в структурі професійних якостей соціального працівника: до проблеми розвитку професійного вигоранняКононенко, Л.В.; Пилипенко, Д.
2024Мотиваційна cфepа оcіб із pізними pівнями емоційного інтeлeктуПаршина, Ю.О.
2024Особливості дослідження емоційного інтелекту менеджерів і клієнтів ІТ-компаній у професійній взаємодіїКоломієць, Д.С.
2024Особливості емоційного інтелекту підлітків з різним стилем сімейного вихованняКононова, М.М.; Оберемок, Я.В.
2018Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчанняЯновська, Т.А.
2011Підготовка вчителя до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі профільного навчанняМирошниченко, В.І.
2020Підготовка майбутніх психологів до запобігання кібербуліну в мережевому спілкуванні підлітківХоменко, З.
2015Профільна компетентнісно орієнтована освіта в контексті педагогічної спадщини А.С МакаренкаЗелюк, В.В.
2024Психологічний аналіз професійного потенціалу медичних працівників в залежності від емоційного інтелектуТвердохліб, І.Ю.
2021Психологічні особливості емоційного інтелекту молоді з різним типом особистісної спрямованостіБаклицька, Н.М.
2023Психологічні особливості емоційного інтелекту студентів-психологів з різним рівнем саморегуляціїБондарєв, О.С.; Тесленко, М.М.
2024Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного вікуТкаченко, Т.О.
2020Розвиток емоційного інтелекту у майбутніх вчителів засобами музичних творівГриньова, В.С.
2021Розвиток емоційного інтелекту учнів у процесі компетентнісного навчання географіїВішнікіна, Л.П.; Самойленко, В.М.; Федій, О.А.; Лисиця, О.В.
2024Розвиток емоційного інтелекту через співпрацю: ідеї партнерської педагогіки в початковій освітіПочинок, Є.А.; Ковтун, О.М.
2025Розвиток емоційного інтелекту як ключового фактору успішної роботи тренера в стресових ситуаціяхМаник, В.
2025Розвиток емоційного інтелекту як ключового фактору успішної роботи тренера в стресових ситуаціяхМаник, В.
2022Розвиток емоційного інтелекту як спосіб оптимізації процесу соціально-психологічної адаптації особистостіБовсуновська, Н.І.
2025Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного вікуПасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2016Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 68182. Брошура "Прагматичні аспекти розвитку емоційного інтелекту студентської молоді"Школяр, С.П.; Гриньова, М.В.; Мастюх, К.В.; Гриньова, В.С.
2011Сучасна адаптивна школа в контексті педагогіки А.С. МакаренкаЗелюк, В.В.
2019Сучасні вектори дослідження емоційного інтелекту особистостіКарпенко, Є.В.
2012Формування емоційного інтелекту в контексті педагогіки А.С. МакаренкаЗелюк, В.В.
2022Формування емоційного інтелекту у студентів з інвалідністюПадун, В.С.
2022Характеристика емоційного інтелекту студентів із різним рівнем розвитку комунікаційних здібностейРева, М.М.
Відображення результатів від 1 до 41 із 41

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок