|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми емоційний інтелект
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2019 | Peculiarities of the process of psychological adaptation of foreign students of ukrainian higher education institutions of medical profile, role of emotional intelligence in the socialization process | Katrushova, L.; Yalanska, S.; Rudenko, L.; Katrushov, O.; Яланська, С.П.; Катрушова, Л.О. |
2024 | Взаємозв’язок особливостей емоційного інтелекту та синдрому вигорання у професійній діяльності психолога | Кононова, М.М.; Анушкевич, В.І.; Іващенко, Ю.М. |
2023 | Вплив емоційного інтелекту на побудову міжособистісної взаємодії | Вараксіна, А.В. |
2020 | Динаміка показників емоційного інтелекту як ресурсу самоактуалізації в процесі психотерапії | Милашенко, К.О. |
2024 | Діагностичний інструментарій дослідження емоційно-суб᾽єктного компонента соціального інтелекту у дошкільників з інтелектуальними труднощами легкого ступеня прояву | Омельченко, І.М.; Кобильченко, В.В. |
2025 | Емоційна культура сучасного лідера: іміджмейкерство та емоційний інтелект | Бабенко, І.В. |
2016 | Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності | Калюжна, Ю.І. |
2017 | Емоційний інтелект і партнерська взаємодія | Смолік, О.С. |
2023 | Емоційний інтелект та гендерна поведінка студентів | Мирошник, О.Г. |
2024 | Емоційний інтелект та локус контролю здобувачів вищої освіти | Мирошник, О.Г.; Вишовська, О.С. |
2024 | Емоційний інтелект у структурі індивідуальних характеристик викладача вищої школи | Сунвей, Цзуо |
2023 | Емоційний інтелект як умова формування асертивної поведінки старших дошкільників | Руденко, А.О. |
2023 | Емоційний інтелект як чинник ефективної комунікації державних службовців | Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Юдіна, Н.О. |
2022 | Емоційний інтелект як чинник конгруєнтних міжособистісних стосунків | Вараксіна, А.В. |
2023 | Емоційний інтелект як чинник розвитку професійного самовизначення майбутніх психологів | Полях, Ю.А. |
2021 | Емоційний розвиток особистості як умова формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку | Клевака, Л.П.; Гришко, О.І. |
2022 | Місце емпатії в структурі професійних якостей соціального працівника: до проблеми розвитку професійного вигорання | Кононенко, Л.В.; Пилипенко, Д. |
2024 | Мотиваційна cфepа оcіб із pізними pівнями емоційного інтeлeкту | Паршина, Ю.О. |
2024 | Особливості дослідження емоційного інтелекту менеджерів і клієнтів ІТ-компаній у професійній взаємодії | Коломієць, Д.С. |
2024 | Особливості емоційного інтелекту підлітків з різним стилем сімейного виховання | Кононова, М.М.; Оберемок, Я.В. |
2018 | Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання | Яновська, Т.А. |
2011 | Підготовка вчителя до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі профільного навчання | Мирошниченко, В.І. |
2020 | Підготовка майбутніх психологів до запобігання кібербуліну в мережевому спілкуванні підлітків | Хоменко, З. |
2015 | Профільна компетентнісно орієнтована освіта в контексті педагогічної спадщини А.С Макаренка | Зелюк, В.В. |
2024 | Психологічний аналіз професійного потенціалу медичних працівників в залежності від емоційного інтелекту | Твердохліб, І.Ю. |
2021 | Психологічні особливості емоційного інтелекту молоді з різним типом особистісної спрямованості | Баклицька, Н.М. |
2023 | Психологічні особливості емоційного інтелекту студентів-психологів з різним рівнем саморегуляції | Бондарєв, О.С.; Тесленко, М.М. |
2024 | Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку | Ткаченко, Т.О. |
2020 | Розвиток емоційного інтелекту у майбутніх вчителів засобами музичних творів | Гриньова, В.С. |
2021 | Розвиток емоційного інтелекту учнів у процесі компетентнісного навчання географії | Вішнікіна, Л.П.; Самойленко, В.М.; Федій, О.А.; Лисиця, О.В. |
2024 | Розвиток емоційного інтелекту через співпрацю: ідеї партнерської педагогіки в початковій освіті | Починок, Є.А.; Ковтун, О.М. |
2025 | Розвиток емоційного інтелекту як ключового фактору успішної роботи тренера в стресових ситуаціях | Маник, В. |
2025 | Розвиток емоційного інтелекту як ключового фактору успішної роботи тренера в стресових ситуаціях | Маник, В. |
2022 | Розвиток емоційного інтелекту як спосіб оптимізації процесу соціально-психологічної адаптації особистості | Бовсуновська, Н.І. |
2025 | Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного віку | Пасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В. |
2016 | Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 68182. Брошура "Прагматичні аспекти розвитку емоційного інтелекту студентської молоді" | Школяр, С.П.; Гриньова, М.В.; Мастюх, К.В.; Гриньова, В.С. |
2011 | Сучасна адаптивна школа в контексті педагогіки А.С. Макаренка | Зелюк, В.В. |
2019 | Сучасні вектори дослідження емоційного інтелекту особистості | Карпенко, Є.В. |
2012 | Формування емоційного інтелекту в контексті педагогіки А.С. Макаренка | Зелюк, В.В. |
2022 | Формування емоційного інтелекту у студентів з інвалідністю | Падун, В.С. |
2022 | Характеристика емоційного інтелекту студентів із різним рівнем розвитку комунікаційних здібностей | Рева, М.М. |
Відображення результатів від 1 до 41 із 41
|