|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2020(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17598
|
Назва: | Підготовка майбутніх психологів до запобігання кібербуліну в мережевому спілкуванні підлітків |
Автори: | Хоменко, З. |
Ключові слова: | майбутні психологи підлітки кібербулінг мережеве спілкування емоційний інтелект емпатія соціальні навички |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розгляду викликів сучасного мережевого спілкування людей, яке в останні роки охопило весь світ. Сучасний інтернет став широким, інтегруючим середовищем, повним корисних і цікавих речей та водночас багатим на роздратування, агресію, переслідування. Як позитивні, так і негативні аспекти мережі постійно розвиваються, поповнюючи кількість онлайн-небезпек. Однією з таких загроз визначено кібербулінг, що найчастіше проходить на платформах різних соціальних мереж, є реальною небезпекою для соціального і психічного комфорту люде; особливо це стосується осіб підліткового віку, які часто не в змозі розмежувати віртуальні та реальні особливості комунікацій. Одним із дієвих засобів запобігання таким загрозам розглянуто набуття майбутніми психологами знань про види кібербулінгу, його сутність, конкретизацію норм часу перебування підлітків у віртуальному середовищі, ризики формування комп’ютерної залежності тощо. Акцентовано на опануванні майбутніми фахівцями вітчизняними і зарубіжними методиками розпізнавання різноманітних явищ кібербулінгу, роботи з індивідуально-психологічними чинниками особистості підлітка, запобігання проявам агресії, жорстокості, емоційної неврівноваженості в спілкуванні дітей у мережах. У статті на основі зарубіжних і вітчизняних наукових джерел та дослідницьких методик виділено й охарактеризовано чинники впливу майбутніх психологів на запобігання та полегшення наслідків кібербулінгу в мережевому спілкуванні підлітків – розпізнавання явищ кіберагресії, підвищення стресостійкості, виховання емоційного інтелекту та комунікативної толерантності, розвиток емпатії, зниження тривожності. Це забезпечить фахівцям значущий компонент їхньої компетентності. |
Опис: | Хоменко З. Підготовка майбутніх психологів до запобігання кібербуліну в мережевому спілкуванні підлітків. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Вип. 7. С. 105-114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17598 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|