DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26566

Назва: Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку
Автори: Ткаченко, Т.О.
Ключові слова: дошкільний вік
емоційний інтелект
дитина
педагог
батьки
формування емоційного інтелекту у дошкільників
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розвиток емоційного інтелекту у дітей набуває в сучасному світі особливого значення. Діти в Україні опинилися у ситуації обмеженого спілкування, що пов’язано з тривалим періодом карантину під час пандемії Covid-2019, стресом в умовах війни, впливом ґаджетів тощо. Емоційний інтелект – це здатність усвідомлювати власні почуття та емоції, розуміти їхні причини й особливості своєї реакції на них, а також вміння «читати» стан і настрій іншої людини. Саме емоційний інтелект надає людині гнучкість, дозволяє адаптуватися до нових обставин, здійснювати саморозвиток, налагоджувати стосунки з іншими людьми.
Опис: Ткаченко Т. О. Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 396-398.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26566
Розташовується у зібраннях:Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
118.pdf197,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок