DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26566
|
Назва: | Розвиток емоційного інтелекту дітей дошкільного віку |
Автори: | Ткаченко, Т.О. |
Ключові слова: | дошкільний вік емоційний інтелект дитина педагог батьки формування емоційного інтелекту у дошкільників |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток емоційного інтелекту у дітей набуває в сучасному світі
особливого значення. Діти в Україні опинилися у ситуації обмеженого
спілкування, що пов’язано з тривалим періодом карантину під час
пандемії Covid-2019, стресом в умовах війни, впливом ґаджетів тощо.
Емоційний інтелект – це здатність усвідомлювати власні почуття
та емоції, розуміти їхні причини й особливості своєї реакції на них, а
також вміння «читати» стан і настрій іншої людини. Саме емоційний
інтелект надає людині гнучкість, дозволяє адаптуватися до нових
обставин, здійснювати саморозвиток, налагоджувати стосунки з
іншими людьми. |
Опис: | Ткаченко Т. О. Розвиток емоційного інтелекту дітей
дошкільного віку // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 396-398. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26566 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|