DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623

Название: Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання
Авторы: Яновська, Т.А.
Ключевые слова: педагогічне спілкування
функції спілкування
взаємодія
навчання
інтерактивні методи навчання
колективне пізнання
емоційний інтелект
майбутній педагог
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються функції педагогічного спілкування та аналізуються прояви емоційного інтелекту у контексті його інтерактивної сторони, що є важливим чинником ефективної саморегуляції у професійній діяльності педагога. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на виявлення особливостей реалізації емоційної складової професійного спілкування студентів. Окреслюються шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів у навчальному процесі в умовах вищої школи.
Описание: Яновська Т. А. Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання / Т. А. Яновська // Науковий журнал «Молодий вчений». – Херсон. - № 4 (56) квітень, 2018. – C. 232-235.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Особливості формування емоційного інтелекту.pdf143,45 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback