DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623
|
Назва: | Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | педагогічне спілкування функції спілкування взаємодія навчання інтерактивні методи навчання колективне пізнання емоційний інтелект майбутній педагог |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються функції педагогічного спілкування та аналізуються прояви емоційного інтелекту у контексті його інтерактивної сторони, що є важливим чинником ефективної саморегуляції у професійній діяльності педагога. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на виявлення особливостей реалізації емоційної складової професійного спілкування студентів. Окреслюються шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів у навчальному процесі в умовах вищої школи. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання / Т. А. Яновська // Науковий журнал «Молодий вчений». – Херсон. - № 4 (56) квітень, 2018. – C. 232-235. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|