DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623

Назва: Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання
Автори: Яновська, Т.А.
Ключові слова: педагогічне спілкування
функції спілкування
взаємодія
навчання
інтерактивні методи навчання
колективне пізнання
емоційний інтелект
майбутній педагог
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються функції педагогічного спілкування та аналізуються прояви емоційного інтелекту у контексті його інтерактивної сторони, що є важливим чинником ефективної саморегуляції у професійній діяльності педагога. Наведено результати емпіричного дослідження, спрямованого на виявлення особливостей реалізації емоційної складової професійного спілкування студентів. Окреслюються шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів у навчальному процесі в умовах вищої школи.
Опис: Яновська Т. А. Особливості формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів під впливом інтерактивних методів навчання / Т. А. Яновська // Науковий журнал «Молодий вчений». – Херсон. - № 4 (56) квітень, 2018. – C. 232-235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10623
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості формування емоційного інтелекту.pdf143,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок