DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536

Назва: Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: професійна діяльність учителя
педагогічне спілкування
саморозвиток особистості
адаптація
професійна адаптація
соціальна адаптація
емоційний інтелект
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема адаптації студентів педагогічних ВНЗ до специфічних сторін майбутньої професійної діяльності і, передусім, до застосування в ній таких функціональних засобів праці, як спілкування, виразних форм мови та поведінки, навичок взаємодії з учнями. Розглядається роль емоційного інтелекту у цьому процесі як чинника активного освоєння студентами фахових знань та умінь, їх спрямованості на самовдосконалення та саморозвиток. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів емоційного інтелекту в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Опис: Калюжна Ю. І. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 161–170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536
Розташовується у зібраннях:2016(2ч1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kaliuzhna.pdf407,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок