DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536
|
Назва: | Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності |
Автори: | Калюжна, Ю.І. |
Ключові слова: | професійна діяльність учителя педагогічне спілкування саморозвиток особистості адаптація професійна адаптація соціальна адаптація емоційний інтелект |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема адаптації студентів педагогічних ВНЗ до специфічних сторін майбутньої професійної діяльності і, передусім, до застосування в ній таких функціональних засобів праці, як спілкування,
виразних форм мови та поведінки, навичок взаємодії з учнями. Розглядається роль емоційного інтелекту у цьому процесі як чинника активного освоєння студентами фахових знань та умінь, їх спрямованості на самовдосконалення та саморозвиток. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів емоційного інтелекту в навчальному процесі в умовах вищої школи. |
Опис: | Калюжна Ю. І. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 161–170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|