DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536

Название: Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності
Авторы: Калюжна, Ю.І.
Ключевые слова: професійна діяльність учителя
педагогічне спілкування
саморозвиток особистості
адаптація
професійна адаптація
соціальна адаптація
емоційний інтелект
Issue Date: 2016
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема адаптації студентів педагогічних ВНЗ до специфічних сторін майбутньої професійної діяльності і, передусім, до застосування в ній таких функціональних засобів праці, як спілкування, виразних форм мови та поведінки, навичок взаємодії з учнями. Розглядається роль емоційного інтелекту у цьому процесі як чинника активного освоєння студентами фахових знань та умінь, їх спрямованості на самовдосконалення та саморозвиток. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів емоційного інтелекту в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Описание: Калюжна Ю. І. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 161–170.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6536
Appears in Collections:2016(2ч1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kaliuzhna.pdf407,8 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback