DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25692
|
Назва: | Емоційний інтелект у структурі індивідуальних характеристик викладача вищої школи |
Автори: | Сунвей, Цзуо |
Ключові слова: | емоційний інтелект викладач закладу вищої освіти професійна компетентність вивчення емоційного інтелекту людини |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Професійна підготовка майбутніх фахівців в системі вищої освіти України
здійснюється на основі компетентнісного, студентоцентрованого, міждисциплінарного,
практико-орієнтованого та інноваційного підходів. У центрі цього процесу знаходиться
особистість студента, для якої створюються ефективні умови отримання професійних
знань, формування фахових умінь і навичок. Проте керівництво цим процесом здійснює
викладач вишу і саме від його професійної майстерності залежить формування у
студентів ключових компетентностей, необхідних для успішної професійної діяльності та
особистісного розвитку.
Як показує практика, педагогічна майстерність викладача вищої школи пов’язана
не тільки з глибокими знаннями у своїй галузі, загальною ерудицією, начитаністю,
професійної компетентністю, але і з індивідуальними особливостями його особистості,
які відображають емоційно-почуттєву сферу. |
Опис: | Сунвей Цзуо Емоційний інтелект у структурі індивідуальних характеристик
викладача вищої школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 378-381. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25692 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|