DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27021

Назва: Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного віку
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ковалевська, Н.В.
Ключові слова: емоційний інтелект
педагог
розвиток
діти дошкільного віку
Дата публікації: 5-тра-2025
Короткий огляд (реферат): Емоційний інтелект є важливою складовою розвитку особистості, що впливає на міжособистісну взаємодію та саморегуляцію. У дошкільному віці, коли формуються основи соціальної поведінки, роль емоційного інтелекту педагога є особливо значущою. Педагог не лише навчає, а й є моделлю емоційної зрілості, допомагаючи дітям усвідомлювати та керувати своїми емоціями. Здатність розпізнавати, розуміти та регулювати емоції є важливим фактором, який визначає не лише ефективність взаємодії з дітьми, але й сприяє формуванню позитивної емоційної атмосфери в освітньому середовищі.
Опис: Пасічніченко А. В., Ковалевська Н. В. Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць / укладачі: Зданевич Л.В., Мисик О.С., Пісоцька Л.С.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2025. С. 628-631.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27021
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Роль емоційного інтелекту.pdf129,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок