DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27021
|
Назва: | Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного віку |
Автори: | Пасічніченко, А.В. Ковалевська, Н.В. |
Ключові слова: | емоційний інтелект педагог розвиток діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 5-тра-2025 |
Короткий огляд (реферат): | Емоційний інтелект є важливою складовою розвитку особистості, що впливає на міжособистісну взаємодію та саморегуляцію. У дошкільному віці, коли формуються основи соціальної поведінки, роль емоційного інтелекту педагога є особливо значущою. Педагог не лише навчає, а й є моделлю емоційної зрілості, допомагаючи дітям усвідомлювати та керувати своїми емоціями. Здатність розпізнавати, розуміти та регулювати емоції є важливим фактором, який визначає не лише ефективність взаємодії з дітьми, але й сприяє формуванню позитивної емоційної атмосфери в освітньому середовищі. |
Опис: | Пасічніченко А. В., Ковалевська Н. В. Роль емоційного інтелекту педагога у розвитку дітей дошкільного віку. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць / укладачі: Зданевич Л.В., Мисик О.С., Пісоцька Л.С.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2025. С. 628-631. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27021 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|