DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24351
|
Назва: | Емоційний інтелект як умова формування асертивної поведінки старших дошкільників |
Автори: | Руденко, А.О. |
Ключові слова: | емоційний інтелект асертивна поведінка дошкільник дошкільна освіта взаємодія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено вплив емоційного інтелекту на
формування асертивної поведінки у старших дошкільників. Проаналізовано
ключові аспекти емоційного інтелекту, такі як уміння розпізнавати, розуміти та
керувати власними емоціями, а також емпатія до емоцій інших людей.
Наголошено на підходах до розвитку емоційного інтелекту у старших
дошкільників. Зокрема, надається увага різноманітним педагогічним стратегіям,
спрямованим на підвищення емоційної свідомості та навичок керування емоціями у
дітей. |
Опис: | Руденко А. О. Емоційний інтелект як умова формування
асертивної поведінки старших дошкільників // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. Вип. 7. С. 200-203. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24351 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|