DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24351

Назва: Емоційний інтелект як умова формування асертивної поведінки старших дошкільників
Автори: Руденко, А.О.
Ключові слова: емоційний інтелект
асертивна поведінка
дошкільник
дошкільна освіта
взаємодія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено вплив емоційного інтелекту на формування асертивної поведінки у старших дошкільників. Проаналізовано ключові аспекти емоційного інтелекту, такі як уміння розпізнавати, розуміти та керувати власними емоціями, а також емпатія до емоцій інших людей. Наголошено на підходах до розвитку емоційного інтелекту у старших дошкільників. Зокрема, надається увага різноманітним педагогічним стратегіям, спрямованим на підвищення емоційної свідомості та навичок керування емоціями у дітей.
Опис: Руденко А. О. Емоційний інтелект як умова формування асертивної поведінки старших дошкільників // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. Вип. 7. С. 200-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24351
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41.pdf507,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок