DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми ціннісні орієнтації

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 50 із 50
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Аксіологічний вимір педагогічних інноваційОрлов, В.Ф.
2015Аксіологічний підхід до розвитку педагогічної творчості у професійній підготовці майбутніх вихователівГаврилюк, С.М.
2024Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій викладача і студента у педагогічному процесі вишуХоменко, А.В.
2015Виховання ціннісних орієнтацій майбутніх учителівКочерга, А.О.; Удовенко, І.В.; Холодько, Н.Ю.
2008До проблем впливу стилів виховання на становлення підліткових ціннісних орієнтацій у роботі вчителя-предметникаЧайкіна, Н.О.; Кухарська, Т.М.
2018Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого вікуМилашенко, К.О.
2014Дослідження ціннісних установок вчителівШульга, І.А.
2017Дослідження ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освітуМишко, Н.М.
2021Духовно-моральні аспекти професійної соціалізації студентів-психологівКоняєва, Л.Д.
2013Емоційно-ціннісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядуванняКращенко, Ю.П.
2019Емпіричне дослідження Я-концепції та ролі значущої особи як опосередковуючих чинників впливу ціннісних орієнтацій на стиль життя особистостіМісенг, Д.В.
2021Зміст громадянської компетентності молодших школярів як наукова проблемаПодольна, К.
2022Методичний аспект розвитку кар’єрних орієнтацій майбутніх психологів у контексті їх професіоналізаціїКалюжна, Ю.І.; Кравченко, О.Д.
2016Орієнтація викладача на професійні цінності - основа його професійного самовизначенняДубінка, М.М.
2022Особливості мотивації вчинення посадових правопорушень особистістюЯновська, Т.А.
2021Особливості професійної спрямованості майбутніх педагогівЯновська, Т.А.
2016Особливості психологічних проблем розлучених жінокЗубцов, Д.Е.
2023Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх психологів з різними кар’єрними орієнтаціямиКалюжна, Ю.І.; Гончаренко, А.М.
2019Особливості становлення ціннісних орієнтацій у майбутніх лікарівСвінцицька, Н.Л.; Северин, Ю.М.; Устенко, Р.; Каценко, А.; Сербін, С.; Стриженок, В.
2020Особливості формування мотивації і ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів природничих дисциплінСтрижак, С.В.
2013Особливості формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілюТарарак, Н.Г.
2022Особливості ціннісних орієнтацій студентів-психологів у професійному самовизначенніКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Балабуха, С.І.
2019Особливості ціннісних орієнтацій студентів коледжів технічного профілюВербова, Ю.В.
2020Особливості ціннісно-смислової сфери підлітківЯновська, Т.А.; Когут, І.В.
2019Педагогічна аксіологія у контекстах гуманітарної професійної освітиВинничук, Р.В.
2018Проблема формування ціннісних орієнтацій учителів музики на сучасному етапі розвитку освітиМагда, П.М.
2009Проблема ціннісного ставлення до природи в науково-педагогічному доробкуЮркова, Т.Ф.
2019Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці Польша: аксіологічний підхідБіляковська, О.О.
2019Професійний розвиток майбутніх магістрів музичного мистецтва в контексті аксіологічного підходуЛісовий, В.А.
2017Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров’я сучасних підлітківХарченко, А.С.
2018Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класівАтрощенко, Т.О.
2013Реінтерпретація В.Г. Короленком ціннісних орієнтацій буддизмуБлоха, Я.Є.
2024Розвиток ціннісних орієнтацій молоді в сучасних умовах перманентного стресуШпирка, Н.О.
2019Специфіка життєвої перспективи студентів-психологів з різним ціннісним профілемРева, М.М.
2021Ставлення школярів підліткового віку до здоров’яХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.
2020Творчі здібності та їх розвиток у дошкільному віціКірічек, В.В.
2024Технологія сталого розвитку як інструмент формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного вікуГаламанжук, Л.Л.; Бойко, В.В.
2013Узгодженість сімейних настанов у парах на ранніх етапах становлення сім’їШтриголь, Д.В.; Кібенко, К.С.
2023Уявлення батьків про майбутнє життя дітей-старшокласниківЯремко, М.Ю.
2017Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: аксіологічні засадиБагай, Б.М.
2022Формування екологічної компетентності молодших школярів засобами екологічної стежкиФедій, О.А.; Макаренко, Я.М.; Мірошніченко, Т.В.
2024Формування системи ціннісних орієнтацій молоді у складних життєвих умовахДіденко, О.Г.; Яланська, С.П.
2022Формування ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку засобами мультиплікаціїПавленко, Ю.Г.
2017Формування ціннісних орієнтацій школярів, як основа духовно-морального становлення особистості в суспільствіПугач, А.; Подзигун, А.
2021Формування ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів засобами соціально-психологічного тренінгуТітова, Т.Є.
2012Християнсько-антропологічна парадигма формування ціннісних орієнтацій підлітка: методологічний аспектКондрацька, Л.А.
2019Ціннісні орієнтації наркозалежних у період реабілітаціїМихайлів, С.В.
2016Ціннісні орієнтації соціальної архітектоніки глобальних соціальних мереж у сучасному соціуміКравченко, П.А.
2013Ціннісні орієнтири як складник формування комунікативної компетентності студентів мистецьких навчальних закладів УкраїниТарарак, Н.Г.
2021Чинники формування гідності людини в моральній культурі народуКравченко, П.А.; Костенко, М.Т.
Відображення результатів від 1 до 50 із 50

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок