DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5317

Назва: Аксіологічний підхід до розвитку педагогічної творчості у професійній підготовці майбутніх вихователів
Автори: Гаврилюк, С.М.
Ключові слова: педагогічна творчість
цінність
аксіологічний підхід
аксіологія
ціннісні орієнтації
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутніх вихователів до творчої педагогічної діяльності є одним із важливих освітніх завдань. Стаття присвячена розгляду аналізу феномена «педагогічної творчості» як вищої педагогічної цінності майбутніх вихователів. У даній роботі актуалізована значущість аксіологічного підходу в професійній підготовці майбутніх вихователів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5317
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gavriluk.pdf217,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок