DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15070
|
Назва: | Творчі здібності та їх розвиток у дошкільному віці |
Автори: | Кірічек, В.В. |
Ключові слова: | творчі здібності дошкільний вік дошкільна освіта творчість ціннісні орієнтації розвиток здібностей |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час поширюється коло інноваційних або альтернативних програм
розвитку дитини в закладах дошкільної освіти. Проте питання про розвиток
творчого потенціалу дитини залишається актуальним і концептуальним.
Більшість інноваційних програм із усіх атрибутів розвитку вибирають
насамперед пізнання, причому не у всій його повноті, а тільки як вказує
В. П. Зінченко, в його «знаннєвій формі». Пізнання ж дитини, як показують
дослідження Д. Б. Богоявленської, Л. І. Божович, Л. А. Вагнера,
О. В. Запорожця, Л. С. Виготського у значно більшій мірі, ніж пізнання
дорослого, афективне, індивідуальне, подвійне. Розвиток творчих здібностей
дитини – це не тільки розвиток ерудиції та інтелекту, а й розвиток творчої
особистості. |
Опис: | Кірічек В. В. Творчі здібності та їх розвиток у дошкільному віці / В. В. Кірічек // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 52-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15070 |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|